Time out - vår nya vän.

Jag berättade för någon vecka sedan om vår nya fåtölj. Time out från Mio. Den är fortfarande lika eftertraktad här hemma när det är dags att titta på tv eller film. Nu har vi dock kommit till någon sorts rättvisa. En kväll maken, nästa min osv....Vi hade länge letat en fåtölj som både var skön att sitta längre stunder och hade ett schysst utseende. Jag lovar, den uppfyller alla våra krav. Den funkar till och med att sova i :) har nämligen testat det i helgen....

I kväll var det dags för barnen att testa att sova över hos sina kompisar för första gången. Med spänd förväntan skjusade jag dem till vännerna och allt var frid och fröjd. Svärmor påtalade att de kommer nog hem innan kvällen är till ända. Hon hade rätt. Klockan 22.00 ringer de och vill komma hem.  Det blev lite för spännande, men sonen har bestämt att snart skall de pröva igen. Det kan väl vara ett gott betyg trots allt. Nu råder lugnet här hemma och det är väl dags även för mig att krypa till kojs.

Sov gott!


Bild: Privat©


Kommentarer
Postat av: Inspirera Mera

Den såg riktigt bekväm ut!

Kram Sandra

Postat av: Kollegan

Den där är inte dum - både snygg och skön. Japp, jag har suttit i en så jag vet också. Jag höll mig dock vaken, det hade ju inte varit så passande med en middagslur på MIO... :)

Kanske jag slumrar till efter det där badet du lite snabbt nämnde... du kan tro att jag minns alla dina ord från torsdagskvällen. Du fick mig också att minnas - strand 2009 - dax att ta tag i sommarformen. suck



Vi ses på måndag vännen!

KRAM

2009-05-08 @ 23:06:58
URL: http://kitchenbloom.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vilken fin fåtölj ni införskaffat. Förstår att den är "poppis" att sitta i! Hoppas ni haft en skön helg, kram!

2009-05-10 @ 21:49:00
URL: http://ohlin.blogspot.com
Postat av: Mrs. b

Fåtöljen såg skön ut! Här saknas en skönfåtölj. Å andra sidan sitter vi inte ofta framför TVn... om några år kanske :-)

2009-05-22 @ 14:11:01
URL: http://mrsbandco.blogg.se/

Varför inte lämna en kommentar...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback