Måndag

Vi hade en härlig helg med våra kompisar i husvagnen, och i går lyste solen med varma sköna strålar. Till och med våra kinder har fått lite färg. När jag tittade ut i morse var det grått och inte alls lika fint väder. Dagen bjöd dock på aprilväder under större delen av dagen. Ena stunden sol,andra snö. Och dessutom är det måndag. Maken hade i går planer på att starta en "klubb"  "Våga vägra måndag", han fick otroligt många medlemmar på en endaste gång........

Ja,det är väl så, att i bland känns helgerna alltför korta. Jag tar tillfället i akt och retas lite med våra vänner....vi vill ju så gärna att de flyttar sin husvagn till Malå. Tack  för en härlig helg! - vi kanske kommer och sover  i eran nästa helg?!

Har varit en tapper tittare av hockey, men jag tror att det får bli endast tredjeperioden jag lägger min tid på. Det finns en hel hög med tvätt och lite annat kul att fixa. Som sagt har jag ju fått lite inspiration efter Stockholmsturen.....

Kramkram


Bilder:Privata©

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilka fina bildcollage du gör Erika, vad du är duktig. Jag anmäler mig också till "våga vägra måndag" klubben...tänk så härligt att få ha en långhelg!

Ha en bra arbetsvecka!

Kram Hanna

Postat av: Anonym

Hej igen!

Det låter som en bra ide, vi träffas jättegärna!

Vi lägger också in en beställning på goväder hela den veckan...kram Hanna

2009-03-24 @ 18:17:33
URL: http://ohlin.blogspot.com
Postat av: Monica

Ni är sååå välkomna! Vi bäddar upp i förtältet och slår på kupévärmen på full effekt. Det blir väl mysigt! Tack än en gång för en trevlig helg. Ni lyckades verkligen visa Malå från sin finaste sida. Det är svårslaget....men visst är det fint i Bygdis också. Kram Monica

2009-03-24 @ 20:36:04

Varför inte lämna en kommentar...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback