Ny helg med nya aktiviteter

Jag blir så glad när jag ser Vickes kommentar i förra inlägget, det finns någon som önskar höra vad jag pysslar med. Tyvärr Vicke, vi har inte längre sportlov än någon annan del av Sverige..... ;) Kramkram till dig!

Från förra inlägget har jag både hunnit besöka huvudstaden och dansa med stjärnorna från Melodifestivalen, men vann verkligen rätt låt? - Nja, inte om jag får bestämma. Jag hade inte Malena längst upp på min lista, men detta kanske funkar ute i stora vida världen?!  Nu får vi allt vänta till mitten av maj innan vi verkligen vet hur det går för vår operasångerska. 

Tänk vad lite miljöombyte kan ge för energi.  Shopping, cafebesök, restaurangbesök, bio och festligheter gör väl alla glada. Nu har jag samlat i hop en hel lista på saker som skall göras här hemma och inspirationen blev inte sämre när solen visar sig och temperaturen stiger.

I dag när arbetet är avklarat  styr vi mot husvagnen och en helg med utförsåkning. Ena helgen på finalfest och nästa i slalombacken med familj och vänner - Härligt variation va?!

Trevlig helg på er alla.


Bilder: Privata©













Kommentarer
Postat av: Sara

Ha det så underbart i backen, verkar bli kanon väder. Jag hör av mig om vi kan äta lunch i veckan som kommer.



Kramar Sara

2009-03-20 @ 15:41:29
Postat av: saravillfara

Jag hade gärna tillbringat en helg med stjärnorna i hufvudstaden, låter superkul!

Visst behöver man miljöombyte emellanåt, det piggar upp!

Ha en härlig helg!

Postat av: Sara H

Många Saror finns det... önskar dig en toppenhelg!

Kramar :)

2009-03-21 @ 00:16:00
Postat av: Hanna

Hallå där!

Vilka fina snowboardbilder du lagt ut, tänk vad barnen lär sig fort bara de vill! Ja vilket underbart väder vi haft i helgen man blir så glad att se solen! Vi ska inte upp till helgen, min bror har tingat vår husvagn då. Nästa gång vi åker dit blir skärtorsdag det känns alldeles för långt bort, men det är tur att tiden går fort! Hur blir det för er, åker ni upp till helgen?

Ha det gott!

Vi ses väl till påsk?

Kram Hanna

2009-03-23 @ 12:41:01
URL: http://ohlin.blogspot.com
Postat av: Anonym

Nej men nu är det ju jag som blir glad av ditt gulliga inlägg:D Kram kram tebaks



Förstår att du inte hinner med bloggen som varit i väg och rest till storastan och allt, men så härlig med lite miljöombyte och feste med kändisar:D



Sen ser jag att du även hunnit med härliga dagar i Malå, ser helt underbart ut!



Kramis

2009-03-24 @ 22:26:54
Postat av: Vicke

Nej men nu ser jag ju att det blev anonymt min kommentar. det var jag som skrev pekar uppåt

Kram Vicke

2009-03-26 @ 07:04:15
URL: http://vickes.blogg.se/

Varför inte lämna en kommentar...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback