Det känns som att jag får presentera mig igen.....

Precis som Lina skriver, så lever man. Kanske inte här på bloggen men här hemma i verkligheten. 

Vi hade en underbar vecka i Turkiet med sol och fint väder och massor av god mat  - det syns åtminstone på vågen. ;)

Sedan har det varit fullt upp med "vårbruk" hemma på gården och en hel del att göra på jobbet. Tiden vill inte riktigt räcka till.

Vi pratade på jobbet om hur många tråkiga saker som har hänt den sista tiden. Människor runt omkring,  har gått bort och några har förolyckats. Ingen nämd och ingen glömd. (Jag känner dock de som förlorade en kär vän och kusin i balkongolyckan här i stan). Livet kan verkligen vara orättvist!

Naturligtvis har det även hänt några trevliga saker också. Min kusin och hans sambo har fått en alldeles underbar liten kille. Vi längtar redan efter honom igen.♥

Jag har redan anmält mig som barnvakt.....

En stor kram till er alla som tittar in!



Kommentarer
Postat av: saravillfara

Jag tittar ofta in, men har blivit lite dålig på att kommentera...

Tråkigt att höra att ni drabbats av händelser av det slag man helst slipper. Men som du skriver, tack och lov för att det finns sådant som värmer i hjärtat också, som bebisar och annat.

Finns det något mer väldoftande än dessa små underbara varelser...? Mmm.

Så ni har varit i Turkiet? Låter varmt, härligt och städfritt, precis som en semester ska vara.

Kram från mig!

Postat av: Anette

Jag håller med Sara, tittar in ofta men kommenterar sällan...

Tänkte komma och hälsa på någongång med mitt lilla pyre,så får du mera bebismys. Och mamma får sig en utflykt :-)

Kram!

2009-06-04 @ 19:53:04
Postat av: pia

Jag tittar åxå in...ofta-ofta-ofta, men som många andra räcker inte tiden till allt just nu, mitt eget bloggande och att kommentera hos andra, men jag tänker på dig ofta:)...Turkiet lät underbart, skulle behövas en paus och lite miljöombyte här med:)



Åsså alla dessa tråkigheter, här är en till som fått nog av dem!!! Men man måste hitta ljusglimtarna och glädjeämnerna och de är ganska många de med, tack och lov! Skatteåterbäring och snart sommar känns ju lovande, en kompis bröllop och min brors bröllop senare i sommar, min systers och min förenanyttamednöjeresa till Stockholm, hoppas du har mycket att längta till också!



massa långa varma bamsekramar till min "första" bloggvän;)

2009-06-04 @ 22:12:07
URL: http://baramittlillahem.blogg.se/
Postat av: Erika

Sara: Kan säga att det var betydligt skönare väder i Turkiet än här hemma. Håller på att frysa i hjäl!

Kul att du tittar in, det värmer i hjärtat. Jag skalll också bli bättre på att kommentera. Stor kram och ha en trevlig helg i kylan.



Anette: Du är alltid välkommen! Jag anmäler mig redan nu även till dig som barnvakt, bara så du vet att jag var ute relativt tidigt...Ha även ni en trevlig helg, så hörs vi.



Pia: Åh, kul att få höra av dig. Visst är det trist att tiden inte riktigt räcker till.Precis som du sa ska man nog glädjas över det lilla och de roliga som händer. Bra sagt!



Jag har lite (väldigt mycke) dåligt samvete över vårt "hockey tittande". Jag föreslår att så fort vi vet programet bokar vi biljetter - eller hur?



Ha en skön helg nu & sköt om dig! Kramis från skit kalla V....k

2009-06-05 @ 19:26:37
URL: http://mrum.blogg.se/
Postat av: K

Turkiet lät ju inte helt fel!

Besökte er granne idag för att inhandla lite fägring , passade på att vinka till din make men vet inte om han kände igen mig i allt stendamm som omgav honom där på baksidan av huset. Himla fint blir det iaf.

Vår storasyster hälsar jättemycket till er lillasyster och vill nog gärna stämma in en liten träff i sommar om det går.

Kram till er !

/ K

2009-06-07 @ 21:22:39
URL: http://husetpabacken.blogg.se/

Varför inte lämna en kommentar...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback