Förändringar

Ja, det blev inte riktigt vad jag hade tänkt.....jag somnade i onsdags redan klockan 8. Trött, febrig och med rejäl huvudvärk.

Det har varit två intensiva veckor med både roliga och tråkiga saker. Det tråkiga behåller jag för mig själv, men det roliga vill jag såklart dela med er alla. Nu är det förändringens tid..... det kanske fanns någon som lyssnade på mina önskningar?!

Maken har fått ett nytt arbete med helt andra arbetsuppgifter, han lägger de politiska uppdragen åt sidan och kommer att husera i bankvärlden, som bankchef för norr och västerbotten!!  Själv tycker han att det känns kul och spännande med något helt nytt och på samma gång känns det lite vemodigt. Ni alla som läser lokaltidningen här i Skellefteå kan ju inte ha missat detta - tre helsidor en lördag. Det måste vara nyhetstorka!  Samma dag som detta blev en offentlig grej, fick jag erbjudande om ett nytt arbete, jag kan ju säga att jag fick inga tre sidor i tidningen.....;) Tack och lov måste väl tillläggas.

dixie pr heter min nya arbetsgivare. Det är en liten pr och kommunikationsbyrå med många järn i elden. En vecka har redan gått på nya arbetet och det känns både i huvudet och i kroppen, men det har varit en kul vecka!

Blev dock lite krasslig i mitten av vecka, men jag har kämpat hela veckan. Jag tror att sömnen på onsdag kväll räddade resten av veckan. Jag ville naturligtvis inte var sjuk i torsdags..... det är nämligen så att vi arbetar med melodifestivalen och i torsdags var det dags för en artist att besöka stan. Det blev intressant dag som avslutades med hockey och inte blev det sämre av att vårt kära hockeylag vann matchen!

Detta var en super snabb lägesrapport.  Jag håller som bäst på med mitt "önskekollage"- det är ju en del påtryckningar av vissa familjemedlemmar........I morgon kommer det. På Erikadagen-bra tajming va?!!! ;)


Ha nu själva en jättetrevlig helg!

Kramis





Kommentarer
Postat av: Sara H

Grattis till nya jobbet! Så roligt! Stort grattis även till mannen i huset. Önskar er båda lycka till!



Kram Sara :)

2009-01-23 @ 22:14:25
Postat av: Vicke

Ett stort grattis till nya jobbet, spännande det låter:D



haha vaddå vi vann i hockey, mitt lag har ju gått jättebra nästan alla matcher senare tid;)

Kram ha en trevlig helg!

Postat av: Linda

Grattis på namnsdagen!

2009-01-24 @ 08:33:30
Postat av: K

Grattis till allt trevligt, jobb och namnsdagar.

Ha de gott!

2009-01-24 @ 10:02:15
URL: http://husetpabacken.blogg.se/
Postat av: pia

GRATTIS i efterskott på namnsdagen och GRATTIS-GRATTIS till nytt jobb!!! Vad spännande och roligt!

Nu när du fått ha Måns vid din sida på hockey är det väl nästan dax att få ha mig...det är inte alla som har haft;)



STORT LYCKA TILL min vän:)



KRAMISAR

2009-01-25 @ 14:13:19
URL: http://baramittlillahem.blogg.se/
Postat av: saravillfara

Vilka goda jobbnyheter, och dubbelt upp också!

Din nya arbetsgivare verkar spännande, man blir lite nyfiken på att veta mer om vad ditt jobb innebär.

Superstort grattis till er båda!

2009-01-25 @ 20:19:46
URL: http://saravillfara.se
Postat av: Linda

Hej Erika!

Grattis o vad kul med Dixie!

Både Jocke och Åsa är våra stammisar - väldigt trevliga. Vad får du göra då?

Lycka till, ha det så gott



kram

2009-01-29 @ 01:33:41
URL: http://bobbalo.blogspot.com

Varför inte lämna en kommentar...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback