Ja, vad ska man säga....

Vår underbara dotter har som alltid sagt vad hon tycker. Även så nu! Förra veckan när jag hade läst för dem, skulle jag kliva upp ur sonens säng där vi alla tre hade bäddat ner oss kom det. Precis då, när jag viker ihop mig för att kliva upp, nyper hon tag i en VALK som sticker ut från min tröja och säger: När skall du ta tag i detta då? Ja, vad ska man säga...... Man kan ju lugnt säga att nu är jag då medveten om det varje dag. 

Sedan kommer sonen hem och frågar varför en del har långa bröst och en del har stora bröst och vad är bättre?

Om man lyssnar på Rondey, så inser man att det spelar tydligen ingen roll!

Ha en fin tisdag kväll ♥




Kommentarer
Postat av: sara

Visst är det så att ärlighet varar längst??? Eller?

Det är bara att leva livet o må bra. Vi ses på torsdag blir det fika eller bara stenålders kost?

kramar Sara

2009-01-28 @ 12:17:32
Postat av: Sara H

Haha! Ja, de är för goa våra små barn. Kramar till er alla! Sara H :)

2009-01-28 @ 14:30:03
Postat av: Anonym

Vill tipsa dig om den nya gratis supersidan FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-01-28 @ 15:25:10
Postat av: K

Haha! Barn är för härliga!

ha de gott!

kram!

2009-01-28 @ 19:15:10
URL: http://husetpabacken.blogg.se/
Postat av: Herr E

Ha ha ha ha.. vilka fantastiskt sköna kommentarer!

2009-01-28 @ 22:21:59
URL: http://www.ejrevi.com
Postat av: saravillfara

Vad många Saror som hunnit före mig :)

Log stort när jag läste ditt inlägg - barn är verkligen för rara dom!

2009-01-28 @ 23:02:03
URL: http://saravillfara.se
Postat av: Anonym

Hejsan



Vill bara säga grattis till er båda. Så kul med nya jobb och dessutom så roliga jobb. Jag tror att det kommer passa dig som handen i handsken, du är ju superbra på att ordna och fixa saker!



Grattiskramar Marie

2009-01-29 @ 19:36:11
Postat av: Marie M

Hejsan

Vill bara säga grattis till er båda, vilka roliga och spännande jobb ni har skaffat er. Det kommer att passa dig som handen i handsken, du är ju superduktig på att ordna och fixa saker!



2009-01-29 @ 19:40:38
Postat av: Monica

Ja, du.... Det där med magen känner jag igen. Jag börjar själv bli rätt irriterad över dotterns påhopp när hon petar på "lilla bullen". Men hon tycker att det är såååå roligt. En riktig retsticka!

Ha en skön helg!.....och grattiskramar! / Monica

2009-01-30 @ 13:11:31
Postat av: Linda

Förbaskat förbenat en dag försenat

grattis i efterskott!

2009-02-01 @ 11:03:20
Postat av: Lina

Jag tittar in en dag för sent, kramar om dig och säger - Grattis i efterskott!!

Hoppas du fick en riktigt fin födelsedagshelg, men många fina paket men även en och annan godbit!

Det där som din dotter fick tag i, betänk nu att hon faktist har små händer och därför kan greppa sådan som är litet, det är jag övertygad om att du gott kan behålla. Jag menar, när man vistas utomhus så mycket som ni gör, ja då behöver man lite extra värme! ;)



Kom hit ska jag bjuda dig på kakor! :)

Kram från hon som har kanter för större händer att greppa tag i! :)

2009-02-01 @ 20:05:27
URL: http://kitchenbloom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill tipsa dig om den nya gratis supersidan FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-02-02 @ 10:24:32
Postat av: Karin/Rosa maränger

Hej



Här finns jag nu! Välkommen.



Ta gärna bort den här kommentaren direkt nu när du vet var jag håller hus. Är noga med att vara HELT anonym i denna nya blogg av olika anledningar.

Karin fd theasrum

2009-02-04 @ 22:26:24
URL: http://rosamaranger.blogg.se/
Postat av: Vicke

Nu när jag äntligen fått träffa dig ir.l förstår jag inte vad din dotter snackar om vad jag däremot förstår är att hon är en oerhört söt och charmig liten tjej. Det var så mysigt att få fika tillsammans med er, är så glad att det äntligen blev av:D

Kram till er bägge!

2009-02-10 @ 22:16:08
URL: http://vickes.blogg.se/

Varför inte lämna en kommentar...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback