Trevlig trettondagsafton!

Tänk att vi redan hunnit till dag fem på det nya året.... 

En kort resume över mina dagar från det nya året:
Nyårsafton friade vi med goda vänner, roliga lekar och en massa god mat. Klockan hann bli morgon innan  våra trötta kroppar fick lägga sig ner för lite sömn. (Svärfar kallade det för barnmisshandel att vara ute till 04.00 - det bör tilllägas att dottern somnade tidigare). Klädseln gick bra även den ;) , det blev dock inget glitter.  Sedan har dagarna betats av en efter en. Vi har hunnit ytterligare en sväng till husvagen och lite skidåkning.  Jag och maken fick en barnfrikväll i lördags med hockey - och vilken hockeymatch!  Våra svart gula hjältar vann rättvist.  En del kallar det utklassning.....
Pia, du hade rätt - någon av oss måste nog vara där, men tänk vad bra det skulle gå om vi båda var där. :) Gårdagen bestog av matlagning. Min pappa blir ett år äldre nu på tisdag och jag tyckte att det var inte mer än rätt att jag lagade mat åt dem. Även lite efterrätt och paket fick han. Grattis än en gång Pappa!  I dag styr vi bilen mot Umeå, det vankas middag hos landshövdingen. Kommer säkert att bli trevligt, men jag hade gärna stannat hemma. 

Ha nu en trevlig trettondagsafton!

Ps: Är det någon mer än jag som har funderat över hur man skall orka stiga upp om två dagar..... ;)


Bild: Uteblir - min fina kamera har gått sönder och skall snarast lämnas in till kamera doktorn.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Tittar bara in och önskar dig en god fortsättning på det nya året.

Kram

Postat av: Vicke

En till som funderar på hur man ska orka stiga upp redan i MORGON, usch borde släpa mig i säng i stället för att sitta här.



Appropå matchen det är ju rent bedrövligt vad har hänt med det bästa laget Luleå;)



Kram och lycka till med att vakna i morgon!

2009-01-06 @ 23:33:37
URL: http://vickes.blogg.se/

Varför inte lämna en kommentar...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback