Utmanad

Såg tidigare i dag att jag blivit utmanad av Sara. En utmaning som jag klart vill anta. 

Jag har nu under dagen funderat vad det kan vara för bild som gömmer sig under mapp 6 och bild 6?! Efter kalasandet  med mina svärföräldrar har jag äntligen sett vad det var som gömde sig i mappen.... en liten storebror. En bild från hans 1-årsdag! Lika söt nu som då! Nu är det snart dags för den nionde födelsedagen. Huvva - snart är min älskade kille stor, men som jag brukar säga kommer han alltid att vara min lilla kille. Nu har traktorerna och skruvmejslarna byts ut mot hockey, dataspel, men han älskar fortfarande att få vara med när vi fixar och donar här hemma. 

Senast i går frågade han, - Mamma, när ska vi bygga om i badrummet och när skall vi byta golvet i uterummet?
Maken konstaderade att vi har nog skadat honom, med alla ombyggnationer. Medan jag tror att han kommer att bli alla inredningstokiga tjejers dröm!! 

Nu är det dags för mig att utmana 6 andra personer. Jag säger som Sara, ingen är tvingad men det vore kul om de vill visa oss deras bild. Så snälla Pia, K, Soof, Camilla, Annelie och Linda, men bara om ni har lust vill säga. ;)

Gör så här: Gå in i mappen Mina bilder. Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen. Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den. Utmana sex andra personer och länka till dem, samt tala om att de är utmanade. (Sara, jag hoppas att det är okej att jag kopierade din text hur man skulle göra? Den var ju så bra! och du, tack för utmaningen.)



Bild: Privat©





 


Kommentarer
Postat av: Vicke

Vilken underbar bild på söt lillebror:D Önskar jag hade haft en lika fin bild att lägga in;)

Postat av: pia

JAAAA va kul, gillar den utmaningen...bara det inte är en bild på jag;)

Hmmm...är storebror lik sin mor?



kram

2009-02-04 @ 23:57:31
URL: http://baramittlillahem.blogg.se/
Postat av: Linda P

Tack, men jag hoppar över utmaningen denna gång. Bild nr 6 var på ett barn och jag vet inte om det är ok att publicera den bilden för föräldrarna.



Bokstäverna och siffrorna har jag köpt på flera olika ställen. T ex Panduro, en lokal affär i stan och Årstiden i Sthlm, Tiger i Malmö...

2009-02-05 @ 11:11:20
URL: http://livinglikelinda.blogg.se/
Postat av: Anonym

FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-02-05 @ 13:44:27
Postat av: K

Tackar, ja nu är det gjort, men jag hade tyvärr inte en lika fin bild som dej;)

En riktig godbit !

Kram!

2009-02-05 @ 19:06:33
URL: http://husetpabacken.blogg.se/
Postat av: saravillfara

Vilken fin bild!

Man blir glad själv, och jag kan gott förstå dina tankar om var åren tar vägen. Vi har ju också en lillebror som fyller nio i år - han var ju liten alldeles nyss... :)

Kul att du hängde med på utmaningen!

2009-02-06 @ 01:19:15
URL: http://saravillfara.se
Postat av: Vicke

Tack själv för den supertrevliga fikastunden, gör gärna om det fler gånger:D

Förstår att du har det mer än körigt just nu och även jag har en deadline att passa, det är dags för moms. Lite mindre trevligt än din orsak till körigt...;)

Massor av kramar från mig och lycka till med allt denna vecka , håller tummarna för dig!

2009-02-10 @ 22:13:47
URL: http://vickes.blogg.se/
Postat av: Kallholmen

Hej

Vi var på fest i Lördags och då fick jag ett tips av en kompis om din blogg.

Vilket super mysigt hus ni har otroligt fint.



Så din familj har köpt ett WII till dig tänk att det gjorde min med förstår inte alls vad dom menar med det.......

Får väl se om man blir någe fit.



Ha de gott!

Vi syns i Malå

Kramar Malin

2009-02-16 @ 09:19:11
URL: http://www.kallholmen.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hallå där!

Vad kul att du har en blogg! Å vilket vackert hem ni har, hit kommer jag fler gånger...

Vi ses kanske i Malå till helgen, det ska bli så skönt att få komma dit å bara mysa. Hoppas det blir lite mildare ute...

Ha de bra

Hälsningar Hanna Öhlin

2009-02-17 @ 09:52:49
URL: http://ohlin.blogsop.com

Varför inte lämna en kommentar...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback