Vintersäsongen slut, och våren väntar.....

Sonen längtar redan efter nästa säsong. Jag kände också att det var lite vemodigt i morse, när vi tog beslutet att nu är skidsäsongen 08/09 tillända. Men just nu känns det riktigt skönt. Dock inte när jag tittar in i badrummet och ser tvätthögen......

Vi kan alla konstatera att det var varit en superhärlig säsong och vår lilla "kur" har definitivt ökat trivseln. Det är ju som vår stuga.  Nu har jag städat vår lilla stuga så skinnet från mina händerna är alldels uppnött. Jag vill verkligen inte alla råttor i Malå skall ha sommarfest där inne.  ;) Har faktiskt lite svårt för dessa djur. Nu återstår dock all tvätt och städning av själva husvagnen. Vad är det man brukar säga? - En dag i taget. Tvätten i dag och husvagnen en annan. Om jag orkar?

En förklaring till att jag varit dålig på att lägga ut inlägg och kommentera hos er är att jag har varit helt slut. Har haft ont i halsen snart i två veckor, (testade mig faktiskt i fredags om det var halsfluss- icke de) ont i kroppen och helt orkeslös. Man orkar bara det man måste, kanske läge att kolla vad det kan vara.

Nu väntar en ny jobb vecka - en vecka jag tror blir riktigt trevlig, jag får nämligen en
ny kollega. Vi skall till och med dela rum!! Tänk vad som kan hända, tack vare en blogg?!  :)

Ha nu en fin jobbar vecka , så "hörs" vi under veckan.
// Erika ♥



Bilder: Privata©


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå!

Visst har denna säsong gått otroligt fort, det brukar kännas lite vemodigt när man ska packa ihop sitt andra hem. Men vi har en härlig tid att se framemot hemma, jag längtar att få börja pyssla på ute när all snö tinat bort. Projekten hemma lär nog aldrig ta slut..alltid kommer man på något nytt som ska göras! Hoppas du piggnar till snart, själv är jag hemma med Tuva idag som har feber och jätteont i halsen! Vi höres..kram Hanna

Postat av: sara

Himla kul att du får just henne som kollega, kunde väl inte bli bättre,eller? Hoppas du får fortsätta nu när ni blir fler så du kan ha mer arb, kompisar eller kommer hon att jobba hemifrån?



Vi får höras om lunch.

Kram Sara

2009-04-20 @ 15:04:15
Postat av: Lina

Ja, tänk hur fint det är med dessa bloggar, allt de gett, alla vänskaper vi mött... Och jobb! :)

Det ska bli så otroligt spännande att arbeta hos er, och det ska bli otroligt roligt att jobba med just dig. Så kreativa vi ska vara tillsammans... :)



Just nu blocketknarkar vi med sökordet "husvagn" framför nosen. Jag är inte helt övertygad om att vintercamping is the shit, men vem vet - slalom älskar vi ju så...



Vi ses imorgon!

Kram

2009-04-21 @ 20:04:16
URL: http://kitchenbloom.blogg.se/
Postat av: Vicke

Men du en sån härlig vår som väntar sen ,ny arbetskompis som jag förstår du kommer trivas med och tänk att du såg till att din chef gjorde sånt kap och nu får två duktiga tjejer på sitt företag!



Ser ut som om er påsk var helt underbar och ert "förtält" är verkligen något utöver det vanliga!



Kram

Ps. är det inte dags för en Ikea tur snart för Frun?;)

2009-04-21 @ 23:21:10
URL: http://vickes.blogg.se/

Varför inte lämna en kommentar...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback