En ny kär vän.....

Nu är det dags för mig att ta kvasten och åka mot ledighet.... Jag tar även med mig resten av familjen och njuter några dagar i husvagnen med förhoppningsvis bra väder och god mat. Tillbringade kvällen och nästan halva natten med att baka. Det hann bli en (+ en liten) citronmarängpaj och en nötbrownie. Jag hann även göra en örtmarinerad fläskfilé. Så nu vet ni vad vi skall äta de närmaste dagarna. 

Jag kommer nog att sakna vår nya fåtölj, den kom i tisdags och redan är den en kär vän. Sonen tror att vi måste skriva ett schema vems tur det är att sitta i den?! - Jag tycker det verkar vara överkurs men efter gårdagens bråk, kanske det är den bästa lösningen. Naturligtvis ska ni få ett titt på den nya, men det var så mörkt i går kväll, så bilderna blev inte bra. 

Nu hoppas jag att ni alla får en trevlig påsk och att ni äter massor med godis!
GLAD PÅSK!


Kommentarer
Postat av: K

Det blev lite magert på kvasten i år, katten har dött och espressomaskinen gått sönder ,men det får väl bli påsk ändå;))

Ha en skön påsk !!

Postat av: Vicke

Låter som en superbra påsk att åka i väg till husvagnen och bara njuta förhoppningsvis av sol och härligt väder. Om inte så har ni ju massor av gott att trösta er med;)



Ser fram emot att se mer av din nyfunne vän...



Många påskkramar till dig min vän

2009-04-09 @ 22:23:35
URL: http://vickes.blogg.se/
Postat av: Anne

Njut av påsken! :)

2009-04-10 @ 10:04:20
URL: http://www.anness.se/blog
Postat av: Lina

Hoppas ni fick en fin påskhelg med skön ledighet, slalomåkning, sol och... som det verkar... mycket god mat! :)

Du frestas och snart har ni oss där, i er husvagn... så det så!



Hörru, vis ses snart! Hihi.



KRAM!

2009-04-14 @ 22:50:25
URL: http://kitchenbloom.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej i solen!

Vi var till meckat i påskas. Fint väder men halvdåligt före tycker jag nog. Men det är ju slutet på säsongen antar jag. Hoppas ni haft en härlig påsk. By the way, när ni var i Thailand sist, vart var ni då? Har du varit till Koh Samui eller vet nån som vart där? I min dagdrömmevärld grunnar jag på en spontan resa med barnen och mamma för att ladda batterierna. Vi ses//Linda

2009-04-19 @ 13:02:43
URL: http://bobbalo.blogspot.com

Varför inte lämna en kommentar...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback