Ont tema...

En dag sent hoppar jag på temaveckan och dagens tema;trä! Tisdagstemat denna tisdag är baksida och ni anar inte hur bra de passar ihop för mig men jag visar bara en bild på det ena......

Hur fint det än kan var med en trätrapp har jag insett att det är med livet som insats. I söndags kväll när jag kom hem från pappa och hans sambo skyndade jag mig att lägga mina barn och få undan lite här hemma. Då hör jag från övervåningen att min mobil ringer och när man är "ensamstående" som jag är i veckan blir man så glad för varje livstecken man får. Snabbt som attan försökte jag ta mig ner för att hinna svara men det jag minns är att jag ligger på stengolvet längst ner och undrar om jag skall skrika eller om något ben i min kropp är brutet?! Jag känner snabbt att jag kan nog röra både på ben och armar men på vissa ställen på kroppen värker det ohyggligt... Och skrika kan jag inte för barnen har precis somnat. Till saken ska väl erkännas att jag hade mina fina tjocksockar på mig. Tjocksockar och trätrapp....tja ingen lyckad kombination. ;)

 I går kunde jag inte skriva på datorn, var väldigt stel i nacken och min baksida skall vi inte tala om; jag har nämligen svenska flaggan där..... Idag känner jag mig dock mycket bättre men vänster arm är inte rolig, det både värker och hettar och man kan ana en flagga till ....

image184
Bild:Privat©


Kommentarer
Postat av: Monica

Din stackare! Det där låter ju inget vidare. Jag kan riktigt känna hur ont det gör....och visst gör flaggan sig bättre på flaggstången! Krya på dig och ta det lugnt i trappen. /Kram

2008-05-13 @ 22:05:56
Postat av: pia

AJ! Det lät ju jätteont! Bra tolkning och jag trodde faktiskt att det var baksidan vi skulle få se;) Sköt om dig och din baksida!
kram

Postat av: Linda

Aj, jag riktigt känner hur ont det gör. Var det möjligen får på dina tjocksockar? I så fall måste vi se till att hon gummerar undersidan på dom i fortsättningen. ;)

2008-05-14 @ 10:50:46
Postat av: Erika

Linda: Visst var det får på dem.... ;) Har faktiskt beställt ett nytt par för det är hål under ena hälen - möljigtvis kan det vara det hålet som räddade mig. Det kanske bromsade farten lite;)

2008-05-14 @ 12:26:26
Postat av: Sara

Aj! Aj! Aj! Förstår att du känner dig mör. Skickar ett smärtstillande kram :0)

2008-05-14 @ 19:55:13
Postat av: K

Stackare!! Sånt där kan göra ont ett tag. Gjorde själv en sån praktvurpa i vår trapp med lillasyster i famnen, för några månader sen. Vi hade tur ,det blev "bara" mamman som slog sig gul och blå.
Anar vems design
du hade på fötterna, vackra men farliga i trappor....
sköt om dig! Kram K

2008-05-14 @ 20:31:58
URL: http://husetpabacken.blogg.se

Varför inte lämna en kommentar...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback