Tisdag bara tisdag

Ja, denna vecka blir det inget tisdagstema för mig, men dock ett inlägg. Har insett att veckorna går väldigt snabbt och det känns som det är tisdag minst tre gånger i veckan. Finns det andra dagar? Förra veckan var en intensiv vecka med många festligheter men framför allt bestod veckan av min allra sista tenta. Jag kan behöva att ni alla håller tummarna, för det känns inte som jag fixade den. Men den som lever få se..... :)

Maken hann däremot att ta in
vårt nya skåp från Allinwood. Efter lite rundvandring med skåpet fick det "bo" i vår hall. Ja, då menar jag vår andra hall. Vi har nämligen en ingång från framsidan och en från baksidan. Det är den från baksidan som ni fått se hela våren, sommaren, hösten och vintern..... Den här andra hallen använs inte lika ofta och framförallt inte nu på vintern, men på våren och sommaren kan man snabbt ta sig till växthuset genom denna ingång - fatta att det är snart dags för den säsongen?!

Skåpet fick dock fint sällskap av vår garderob. Jag gillar garderoben jättemycket och det är ju maken själv som har byggt den. Det är riktigt bra att ha en egen "möbelsnickare", önskar bara att han hade mera tid till det. Nu återstår det att hitta några fina tavlor att sätta upp i hallen och det finns ju många fina att välja bland. Vi har två proffs i Piteå - var av det ena proffset inte säljer ännu och det andra proffset är redan i fullgång. Har köpt en tavla från den ena av dem, så nu väntar jag tålmodigt på att få köpa av den andra.....fattar ni nått överhuvudtaget? Bäst vore det om proffset i Piteå gjorde det. *Ler*.

Tror att det är bäst att avrunda här och nu, innan jag har trasslat in mig ytterligare. Ha en bra onsdag!


image165

image166
Bilder: Privata©

Kommentarer
Postat av: pia

...suck! vad himla fint, men vilken händig karl du bor ihop me:)förstår att du trivs!!!Jag har faktiskt väntat på bild på garderoben sen du la in din sovrumsbild och det var ju ett tag sen;)
Jag tror jag förstår vem du menar;)hon som "bytt" inriktning?!
Tack för att du finns goding!

...kram

Postat av: Therese

Vilken otroligt fin blogg du har.Har inte hittat hit förän nu, men du vet ju vilken otrolig "hacker" jag är.Klart att tentan gick bra, som du har pluggat.Hoppas vi ses i helgen Therese

2008-03-19 @ 16:26:08
Postat av: Erika

Pia: Ja, det var ett tag sedan, men jag har nog tänkt på det...;) Men jag tror att det är bäst att du kommer hit och säger vad jag skall skriva om, eller så ber jag dig var reporter och göra ett hemma hos reportage - har ju se att du är en grym pressfotograf!;)
Du vet var jag finns.....kramis!
Therese: Äntligen, har någon av er hittat hit ;)! Bra att du håller tummarna - det kan behövas. Mjölken och konjaken är inhandlad så det är klart vi ses. Kramis

2008-03-19 @ 17:56:29
URL: http://www.mrum.blogg.se
Postat av: pappas sambo

Tänkte bara kika in och önska er en riktigt härlig påsk.Om jag hade vetat att detta skåp stod i "snicken" skulle den inte stått där länge. Den skulle passa hos oss. Med ni åker ju bort så man vet ju aldrig vad som händer. Ha det så bra och hälsa påskharen.Kram.

2008-03-19 @ 21:37:00
Postat av: Sara

Önskar er en riktigt fin påsk. Kikar nog in till er i husvagnen ifall ni är kvar till veckan, så spara lite "o´boy" till oss :0)

Kramis!

2008-03-19 @ 21:42:49
Postat av: Vicke

Vilken supermysig hall och så välkomnande !
Imponerad av makens snickartalanger vilken underbar garderob.

Förstår precis vad du menar har också redan en tavla av en Piteå tjej och mina nya vita väggar skriker efer en tavla av den andra duktiga tjejen;)
Kram

2008-03-19 @ 23:05:29
URL: http://www.vickes.blogg.se
Postat av: Perlan

Kikar in med en hel hög med goa Påsk kramar till dig, underbara vän! ♥
Må så gott och en riktigt ~Glad Påsk~ till dig och dina kära.

2008-03-20 @ 11:06:05
URL: http://www.perlan.org
Postat av: Karin/Theas rum

Finfina bilder som vanligt. Ni har ett så fint hem.
Gillar tapeten mkt.

GLAD PÅSK!!!!

2008-03-20 @ 15:18:32
URL: http://theasrum.blogg.se
Postat av: teia

vilken fin hall! tänkte höra om du har tips på gardiner som passar till denna tapet? jag har den nämligen i mitt kök och det är jätte svårt tycker jag. har bara vågat mig på linnegardiner med svagt medaljongmönster i än så länge. är rädd att det ska bli för mycket med mönstrade eller färgglada gardiner? //teia

2008-08-03 @ 16:54:26
URL: http://teias.blogg.se/
Postat av: Williamronja

many thanks for your dedications to this world

2009-11-20 @ 10:09:27
URL: http://williamronja.3steps.com
Postat av: Anonym

folk kallar mig en wannabe... är jag det?

2009-11-20 @ 10:46:58
URL: http://blondinmemsie.blogg.se/

Varför inte lämna en kommentar...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback