Utmärkelse - inte varje dag!

Jag har ju varit lite frånvarnade här på bloggen, men jag har både sett och hört en massa..... ;)
Pia gav mig en utmärkelse som jag blev så glad över, det är ju inte alla dagar som man får sådana. Jag har absolut inte glömt bort detta, utan jag tar tillfället i akt nu i stället; Tusen tack kära du! Dina fina ord värmer så gott!

Om jag nu har förstått detta rätt skall man skicka den vidare, vilket inte är så lätt. Det finns så många jag skulle vilja skicka den till. Jag väljer dock en tjej som verkligen har visat sin kreativa sida för oss här på bloggen nu under våren. Ingen mindre än Lina till lika Kitchenbloom. Hon visar gång på gång sin kreativa förmåga. Linas blogg  var en av de första bloggarna jag började att läsa, att sedan henns förmåga att både inspirera och skriva underbara inlägg som får en att må så bra, gör det inte svårare att skicka den vidare till henne. Tack för att du delar med dig och bra jobbat!
(Jag vet faktiskt inte om hon redan har en, men hon får även en av mig. ;)

Hoppas att midsommar har varit lyckad för er alla - nu äntligen lyser solen här!


Bild: Privat kollage.

Kommentarer
Postat av: Evelyn, i hemmet

Det gjorde du helt rätt i!

Hon var den som inspirerade mig till att starta en egen blogg. Så avslappna söt och go person. Alltid kul att läsa hennes blogg! :)

Kram, kram!

Postat av: Lina

Men rackarns så gullig du är! Jag blir rörd av dina snälla ord, och det känns otroligt roligt om jag lyckats inspirera dig så mycket på vår resa! Ett megatack och en enorm glädjekram till dig!!

Och, nej jag har verkligen inte fått den utmärkelsen tidigare...



Oj, oj, hur bär jag nu den äran vidare då? Jag ska klura en stund, det blir himla svårt att välja bara en med tanke på hur många härliga själar man möter i denna otroliga bloggvärld! Du är ju en av dem och dig har jag inte bara mött här... :)



Jag såg din kommentar om ett fika, men då vi hade kalas på g här hemma har jag legat lite lågt. Nu visade det sig ju att kalas inte var det enda som var på g här hemma och med en magsjuk liten stackare lär jag få hålla mig hemmavid hela veckan. Kanske vi kan ses en annan gång, vi lär ju om inte annat besöka er fina stad fler gånger. viskar läntar tillbaka till Doris också. He he...



Kram och natti natti

2008-06-23 @ 23:10:34
URL: http://kitchenbloom.blogg.se/

Varför inte lämna en kommentar...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback