Vit, ljusrosa eller röd ;)

Vilken dag det har varit! Jättefint väder, dock lite blåsigt först på morgonen men vid lunch avtog blåsten och en hetta spred sig in över campingen. Jag måste säga att lite utlandskänsla får man allt :) Här har det badats, cyklats och umgåtts. Vår vänner anslöt senare i eftermiddags, så vi fick bjuda på den första middagen tillsammans. Fylld fläskfile med mossarella och basilika!  Riktigt gott!!

Jag kan meddela alla att jag har övergått från att vara vit till rejält röd på en och samma dag ;)  Det är inte så farligt tror jag, men i morgon är det bäst att smörja in sig ordentligt om solen visar sig. Det är så att just nu regnar det,men vi håller tummarna att ovädret hinner dra förbi........

Hoppas att ni redan sover gott!


Bilder:Privata©


Kommentarer
Postat av: Anneli

Det ser ut som om ni har det jätte mysigt. Fläskfilen ser jättegod ut kanske något man ska prova. Kram.

Postat av: K

Hej!

Ni verkar ha det kanonbra. och äta god mat..mums..

Trevligt med sol och värme, det är vi inte bortskämda med , här...+12 grader i dag brrr.

må så gott!

Kram!

2008-07-06 @ 22:21:03
URL: http://husetpabacken.blogg.se/
Postat av: Marie

Hejsan

Här kommer sommriga, lata semeterhälsningar från en annan kräfta (solade visst också lite för länge härom dagen). Hoppas att vädet fortsätter att vara fint och att ni får vara friska och krya.

Kramisar Marie

2008-07-07 @ 21:02:12
Postat av: Camilla

Vilka fina sommarbilder (eller jag är vegetarian så den ena hoppar jag gärna över, haha). ;)



Passa på att njuta! Kram!

2008-07-08 @ 18:18:29
URL: http://www.camillasnyahem.blogspot.com
Postat av: pia

OJ!Gick inte att kommentera senaste inlägget!

Har varit hos Anna idag, var tvungen att tämja mitt lejonsvall, såg rent utav fördj*?!vligt ut, men hon redde ut och fixa mig så jag blev grann:) Nu ska jag själv försöka fixa färgen..IIiiihh! Hur ska det gå?! Lätt som en plätt sa hon men men...får väl se...

Ha en fortsatt mysig semester!

Åsså kryar du på dej va?

KRAMISAAAR

2008-07-08 @ 23:03:16
URL: http://baramittlillahem.blogg.se/
Postat av: Designtjejen

Åh vad gott!

2008-07-25 @ 19:55:17
URL: http://designtjejen.blogg.se/

Varför inte lämna en kommentar...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback