Trådlös bredband :)

Min förhoppning var att hinna göra ett "vackert" och trevligt inlägg innan semestern startade, men jag hann helt enkelt inte. Jag kände mig lite illa till mods när vi lämnade hemmet med en alltför packad bil och husvagn. Var skulle jag stanna och fixa ett kort men innehållsrikt inlägg till er mina kära bloggvänner och tilllika alla andra goda vänner? Det finns nämligen en hel del av er som inte lämnar något spår efter er men jag vet....;)  Gissa om jag blev glad när han berättar att han har skaffat trådlös bredband, vilken uppfinning!

Jag nämnde tidigare att maken köpte en ny kamera när han besökte Japan. Eftersom maken inte ville ha en systemkamera (han tror inte att vi skulle ha den med) och jag vill kunna ta lika fina bilder som många av er andra. Blev det just en kompaktkamera som tydligen skulle kunna göra allt jag ville...... Jag kan berätta att hela förra veckan lusläste jag instruktionsboken - dock inte på japanska utan på svenska ;). Jag var in även på Expert för att få  några tips på hur jag skulle göra. De tipsen gav en del, men inte tillräckligt.... Sagt och gjort i måndags ringde jag ner till Olympuz och frågade; Nej, inte kan du göra det med den kameran!  Jag blev som ett barn - nu inga hysteriska utbrott och tårar men ack så frustrerad. I Tisdags innan vi åkte köpte jag en ny kamera! En Nikon D60, så ni som har en likadan kan väl ge mig lite tips om kameran.

Nu har vi som sagt landat på Öland och eftermiddagen bjöd på strålande sol och 25-26 grader varmt. Jag tycker att detta med trådlös bredband var något alldeles fantastiskt så jag återkommer i morgon med en dagsfärsk rapport från Öland och
Böda sandscamping!


Kommentarer
Postat av: Sara

Ha det så bäst ni bara kan och hälsa alla!

Kramar och pussar :0)

2008-07-05 @ 00:19:41
Postat av: Nina

Visst är den här trådlösa världen helt underbar ;)

Hittade hit när jag googlade om husvagn och blogg :)

Jag gillar också att fotografera men kankse inte till max men vår kamera heter Fuji Finepix S6500fd, också systemkamera, vi köpte den mycket för att kunna ta snabba fina foton på båtarna sambon och sonen tävlingskör med :)

Hoppas ni får en helt underbar semester på Öland.

/Nina

Postat av: Camilla

Både trådlöst bredband och ny kamera, inte illa. :) Hoppas vi får se fina bilder snart då, och hoppas ni har det bra på Öland!

2008-07-05 @ 16:21:33
URL: http://www.camillasnyahem.blogspot.com
Postat av: pia

OJ!Säkert en mycket trevlig kamera, en värsting va?! ;) Jag kör med Canon så har inga tips...

HOPPAS NI HAR DET RIKTIGT KANONBRA! vi hörs snart:)

KKKRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMMMMM

2008-07-05 @ 23:46:05
URL: http://baramittlillahem.blogg.se/

Varför inte lämna en kommentar...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback