En mittemellan dag

Det verkar vara lite av ett varannandags väder över hela Sverige. Här på Öland har solen lite svårt att bestämma sig, om den skall visa sig från sin vackra sida eller om den skall förbli tråkig och grå resten av dagen, men vi hoppas och tror att den skall välja rätt?!

I går var det en fin dag med både sol, bad,stadsbesök och en glimt av Soliden samt en guideadtur på Borgholms slottsruin. Väldigt trevligt och intressant. Naturligtvis avslutades även denna dag med en god middag; Tortilla med hallomi och ruccola samt grillad kycklingfile och teriakiy/hoisinsås samt en god sallad. Kan varmt rekommenderas!

Våra vänner och maken har tagit barnen på en minigolf runda, själv stannade jag här i husvagnen för att kurera mig lite. Tydligen har jag, mot min vilja blivit dunderförkyld så jag vilar mig lite, i fall solen bestämmer sig för att titta fram för gott.... eller åtminstone för en liten stund.... Kramis från mig ♥


Bild:eget kollage med privta bilder©


Kommentarer

Varför inte lämna en kommentar...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback