Riktig vinter - Äntligen!

Äntligen! För första gången denna vinter har det känts som "riktig" vinter, härlig skidåkning, minus 6 grader, promenader med knarr under skorna och solen har varit framme stora delar av helgen. Kan det bli bättre? Kanske vet man att nu kommer en underbar tid med sol och snö, innan en ännu bättre tid kommer - nämligen våren och sommaren :)

Nu gäller det att njuta av alla vackra tulpaner och alla fräscha blommor som kommer in till butikerna. Just blommor är nåt som finns med på mitt önskekollage, mina blommor mår inte bra just nu, om ni förstår vad jag menar?! Jag har tydligen inte varit nog snäll med dem. Att göra ett kollage med några önskningar var en riktigt god ide som
Saravillfara tipsade om. För nu får maken inte bara önskningen på papper utan även med bild ;) Sara har lyckas få mig lite intresserad av just en skrivplatta - det ser riktigt kul ut!

Jag hoppas att ni andra också fått en härlig helg oavsett om det var med snö eller inte. Nu laddar vi inför en ny vecka och en skön måndag!

Kramis!

image135
Bild: Eget kollage med bilder från Odd molly, Peakperformance, Pluto produkter,inwarehouse,frapp och interfloras hemsida.


Kommentarer
Postat av: pia

Hallå där! Vad vintermysigt ni verkar ha haft!!! Vi har också pratat om att åka iväg ngn dag för att prova på lite skidåkning, men får se när det blir...
Vilka fina presenter du önskar dig, vill åxå ha;)

ha en trevlig vecka!!!

massor av kramar...

Postat av: Anne

ÅH,vad härligt med en riktig vinter. vad avund jag blir, här är det bara grått och blött.

2008-01-28 @ 18:54:48
URL: http://www.anness.se
Postat av: Lina

Ja visst är det smart med ett önskekollage... :)
Jag gillar också Odd Mollys modesnitt på sina kläder, lite traditionellt myssnyggt liksom, och skulle gärna äga den tunikan du visar. Visst har ni en butik i din stad som säljer deras kläder?! Heter något i stil med Klara... Lisa... nä, just ja - Doris är det väl?
Kanske man skulle ta sig en sväng Doris (och stannat till på Café Marie:)...

Kram kram

2008-01-28 @ 21:12:41
URL: http://kitchenbloom.blogg.se

Varför inte lämna en kommentar...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback