Helgen som gick väldigt snabbt.

Ja, då var det bara att bita i det sura äpplet och börja plugga. Nu med denna långa ledighet har man  kommit in i ett härligt lugn, men jag tror att det blir bra med lite rutiner och en och annan blå vecka. Nu väntar en vecka med massor av plugg på dagarna och kvällarna skall ägnas åt att titta på "e - handels utveckling" och få ned det i ett "trevligt " dokument.....Blä, blä :(

Den gångna helgen ägnades först till att få alla familjemedlemmar på benen igen. Vi hade också turen att bli bortbjudna på fredag kväll, vi tackar  för en mysig kväll!  Lördagmorgon styrde vi mot Malå för att få husvagnen  redo för en ny härlig vintersäsong med massor av skidåkning och mys. Vi stannade över natten och premiär sov i husvagnen.  Klart man blir lite inrednings sugen även i en husvagn så nu är den försedd med nya påslakan,  ny filt och en och annan ny kudde.  Kunde bara inte låta bli! ;)

Det jag undrar över fortfarande är vilka som designar klädslar till dagens husvagnar? Kan det vara så att de inte riktigt vet vad som gäller nu för tiden?  Typ enfärgat!!!  Nu skall jag inte var "stygg "men tygerna hänger liksom inte med. Tack och lov så är det ju inte längre röd plysch.....

Nu till det bästa med denna helg. En liten kille har kommit till värlen som vi alla längtar att se!  Våra vänner fick en son lördags så nu är vi lite "bäbis" sugna!  Men vi måste nog låta dem komma hem. Stort grattis!

Nu måste jag tyvärr återgå till e- handeln.....

Kram från mig!

image127
Bild: Privata©

Kommentarer
Postat av: Monica

Vilken fantastiskt fin husvagn ni har! Man känner sig som hemma. Det blev ju riktigt snyggt med de nya sängkläderna! Tänk att du inte kunde låta bli!

/Monica

2008-01-07 @ 21:22:02
Postat av: Ida

Så mysigt med husvagn!Näe dom hänger nog inte med i utvecklingen=)!Så mysigt ni verkar ha det!Kram

Postat av: anne

Har aldrig varit på semester med husvagn. Det låter väldigt mysigt och bekvämt. Hoppas ni hade det bra!

2008-01-08 @ 14:23:35
URL: http://www.anness.se/blog
Postat av: Sara

Hej vännen!

Ja nu är vi hemma med vårt lilla underverk och här njuts det av varje sekund. Ni är så välkomna att hälsa på när ni vill. Superfin husvagn!

Kramis från Sara :0)

2008-01-08 @ 23:38:44
Postat av: Malin

Åh så mysigt NI har i husvagnen, vintersemester med skidåkning gillar jag med!!

2008-01-09 @ 20:39:57
URL: http://malkins.blogg.se
Postat av: Vicke

Klart du ska pimpa husvagnen också med lite fin inredning. Mysigt med en helg där och så härligt det låter med lite skidåkning också här är det för lite snö, hör och häpna:(

Du tiden går fort när man har roligt:D

Kram

2008-01-09 @ 21:10:39
URL: http://www.vickes.blogg.se
Postat av: pia

värsta fina husvagnen!
När vi var på Nolia i somras märkte vi också att inredningarna var ju minst sagt lite hmmm njaee...rent utav hemska!!! Du borde kanske börja som husvagns uppimpare;)??!!
ha det gott!

kram

2008-01-09 @ 23:09:10
URL: http://baramittlillahem.blogg.se
Postat av: saravillfara

Har förstått av en bekant att det inte bara är tråkiga tyger, utan svindyrt med allt i det sortimentet också!
Jag höll på att svimma när jag fick höra vad originalgardiner och annat kostar till husvagnarna.
Men du är ju duktig på att sy? Du kanske har hittat dig en bransch att slå dig in i nu?
Om du blir framgångsrik så kan det vara bra att veta att jag enbart kommer att ta 10% av dina framtida intäkter som tack för tipset :)

2008-01-10 @ 09:32:25
URL: http://saravillfara.blogg.se
Postat av: Saga

För ett par år sedan led jag av svåra vill-ha-ny-husvagn-krämpor. Hela Noliamässan gick åt till att kliva in och ur färskluktande barnkammarmodeller. Och på utsidan fanns inget att kommentera, men insidan - fy rackarns vad lejda en del var. Pråligt med volanger i gardinerna och lister på dörrarna. Och de som designat tygerna måste ha varit färgblinda... Min iver dog ut fyverkeriet av lull-lull och krims-krams, men när jag ser dina bilder rycker det åter i mina köpa-nerver. Det är ju så mysigt med husvagn, och man kan ju göra om rätt mycket själv...
Kanske kanske :)

Kram

2008-01-15 @ 10:10:04
URL: http://kitchenbloom.blogg.se
Postat av: Erlinggunhild

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

2010-04-06 @ 11:18:24
URL: http://erlinggunhild.3steps.com

Varför inte lämna en kommentar...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback