Inte barnfritt utan makefritt......

Sen sista inlägget har jag hunnit bli ett år äldre. Jag tackar allra ödmjukast för alla grattiskommentarer och inte minst för alla fina paket!!! Jag måste säga att det lönade sig att göra ett kollage...... Det blev så lyckat jag fick dubbletter av vissa önskningar. :)

Ja, jag skulle kunna fortsätta med temat ensam för maken åkte till England i torsdags och kommer hem först på måndag kväll. Då är det tur att man har två underbara ungar som man kan mysa med. Vi har lite aktiviteter i morgon som skall genomföras, men mamman kanske är snäll och överraskar med ett besök på kafe.....

Nu till något mera ledsamt. Det har hänt en fruktansvärd olycka här i stan och det har satt sina spår hos mig och säkert hos många fler. Det är storebrors frökens son som genom en tragisk olycka inte längre finns bland oss. Att förlora ett barn måste vara det värsta som kan inträffa. Mina tankar finns hos henne och hennes familj hela tiden och man inser att man måste ta tillvara på alla tillfällen för fort kan det förändras.

Lova mig att mysa mycket i helgen.

image144
Bild:Privat © med citat av John Ruskin.

Kommentarer
Postat av: pia

Fy det är jobbigt med olyckor...lovar ägna många tankar på storebrors fröken och hennes familj, tänker även på dig;)hoppas ni mår bra trots allt.
Ha en mysig helg med alla nya fina presenter och trots att maken åkt iväg. Jag lovar vi ska mysa, ikväll kommer lillasyster m sambo hit på middag, de ska ha barn till sommaren, så jag blir moster för första gången!!! Min bror å hans sambo ska även de ha barn till sommaren, så jag blir även faster!!! Superkul!!!
MASSOR av kramar!

Postat av: saravillfara

Vad bra att collaget blev lyckat! Visst är det bra fiffigt med egen blogg :)
Jag är också gräsänka i helgen, så jag ska tänka på dig, för nu vet jag ju att vi är två.
Läste om den tragiska olyckan, man ryser i hela kroppen när sådant här händer. Och inte vet man vad man ska säga heller.
Kram på dig, sköt om dig och de dina, även om det blir svårt att krama om maken just i helgen. Men det får bli desto fler senare istället då.

2008-02-02 @ 17:37:03
URL: http://saravillfara.blogg.se
Postat av: Karin

Fy vad hemskt! Det är alltid så tragiskt då barn dör. Eller som mer tragiskt helt enkelt.

2008-02-03 @ 21:17:42
URL: http://hemochliv.blogg.se
Postat av: Ida

Grattis i efterskott!Det är jätte tragiskt,tänker också på dom anhöriga!Man ska vara rädda om varandra,man vet aldrig hur morgondagen ser ut!Ni gör rätt i att mysa extra=)Kram!

2008-02-03 @ 23:57:38
URL: http://www.minatrerum.blogg.se
Postat av: Vicke

Grattis i efterskott , ledssen att jag missat detta !
Kram

2008-02-05 @ 21:49:18
URL: http://www.vickes.blogg.se
Postat av: Hallvardemmy

I AM HAPPY TO BE HERE IN THIS GUESTBOOK LEEP ALL YOUR GOOD WORK MOVING OK.

2010-04-16 @ 14:06:33
URL: http://hallvardemmy.3steps.com
Postat av: Hallvardemmy

I AM HAPPY TO BE HERE IN THIS GUESTBOOK LEEP ALL YOUR GOOD WORK MOVING OK.

2010-04-16 @ 14:06:41
URL: http://hallvardemmy.3steps.com

Varför inte lämna en kommentar...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback