En sista minuten hälsning



Jag vet inte riktigt vad jag gjort för ont, men tomten levererade en riktig brakförkylning till mig på julafton. Så min hälsning till er alla kommer först nu. Det har liksom inte funnits kraft till att ens öppna datorn - ni kan ju tänka er hur sjuk man är då?! ;)  Jag känner mig dock mycket bättre just nu, så nu packar vi ihop här hemma och beger oss mot husvagnen och lite mys där. Barnen kan testa sina nya saker och jag kan ligga där och läsa min nya köksalmenacka -
Husmorsorna. Har ni den inte så köp den!

Jag hoppas att ni alla har en mysig och skön julhelg med massor av godis och trevligt sällskap.


Kommentarer
Postat av: Maria

God fortsättning !

Postat av: sara

TjenareHoppas din förkylning ger med sig o du kryar på dig. Gott Nytt år på er, vi sticker till Hemavan och skidar där:). Kramar Sara o familjen.

2008-12-27 @ 21:11:15
Postat av: Sara H

Hoppas ni haft en riktigt mysig jul. Hälsa familjen!Kramar från oss alla :)

2008-12-28 @ 20:34:49
Postat av: Vicke

Kikar in för att önska dig ett Gott Slut och ett Gott Nytt År!



2008-12-31 @ 00:00:28
URL: http://vickes.blogg.se/

Varför inte lämna en kommentar...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback