Vad tycks?

I kväll ska vi på invigning av ett uteställe här i stan och klädsel var kavaj. Min första tanke var att det  skulle innebära lite finare än "vardagsfin", men ju mera man läser så inser man att det är riktigt fina kläder som förväntas. Jag har letat lite sporadiskt men inte hittat den "rätta" stassen. Tidigare i veckan såg jag en klänning som jag tyckte var riktigt häftig men avfärdade den ganska snabbt, men igår tog jag mig tid att prova den och den var riktigt fin. Nu hör det till saken att jag gillar mycket stickat och mera diskreta kläder.  Så efter lite övervägande köpte jag med mig klänningen och mannekängade här hemma för maken och mina svärföräldrar. Fint tyckte de! Gissa om våra vänner kommer att bli chockade!  (Den kan ju hända att frun i huset hinner titta in här på bloggen, då är hon lite förbered).

Hoppas att ni andra får en trevlig helg med mycket bus eller godis!

image115

Bild: Eget kollage med bilder från
www.my-wardrobe.com.


Kommentarer
Postat av: pia

...mums vilken läckerbit du kommer att bli, maken får passa sig för nya friare;)
jaha nytt uteställe...kul...vad är det för nåt ställe? hänger ej med...du får berätta för mig sen;)kanske det blir ett vinglas där nån kväll:)
trevlig kväll
kram

Postat av: Vicke

WOW ! Du kommer att vara den vackraste av de alla på festen, en riktig pangbrud!
Hoppas både festen och helgen blir trevlig!
KRam

2007-11-02 @ 23:07:30
URL: http://www.vickes.blogg.se
Postat av: Pappas sambo

Klickade in på din blogg igår vid 17.00 tiden, sen svimmade jag.Nu är det morgon och jag har kvicknat till,kollade igen,trodde först att jag var på Babsans blogg, kollade igen.Men herre gud flicka vad har hänt? 1974, när jag väntade Magnus läste jag i Vi Föräldrar att dom första 15 åren ska man fostra sen ska man bara förlåta. Tyvärr fanns du inte i mitt liv då, så vad har jag för val det är väl bara att gilla läget.Klänningen är väl raffig men herre gud så långt från dig.Hoppas att ni hade trevligt.Vi hörs under dagen. Kram

2007-11-03 @ 10:06:33
Postat av: Vildängel

Jag gillar oxå stickat och bekvämt - men en och annan klänning kan jag nog tänka mig ändå.

2007-11-03 @ 10:47:45
URL: http://vildangel.blogg.se
Postat av: Hanna

Snygg klänning!! :D

2007-11-03 @ 20:39:44
URL: http://hannasodergren.blogg.se
Postat av: pia

åhh gud vad härlig hon är, din pappas sambo!:)
hoppas ni hade det trevligt!
kram

2007-11-03 @ 22:18:10
URL: http://baramittlillahem.blogg.se

Varför inte lämna en kommentar...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback