Dataproblem

Jag hade en tanke denna vecka, vilket var att göra några fler inlägg än det har blivit sista tiden.
Men nu är det så att vår router har gått sönder.  Jag kan inte ens skylla på någon äcklig lite råtta som
Saravillfara gjorde, den har bara helt enkelt lagt av. Fy bubblan för att var utan bredband :(

Detta innebär att jag får göra något annat som till exempel ta hand om tvätt, städning och allt slipdamm.....man inser ju att nätet används rätts så flitigt så nu håller vi tummarna att maken får igång detta när han kommer hem!

På återseende!


Kommentarer
Postat av: Vildängel

Sånt som händer när man har med datorer att göra. :)

Postat av: saravillfara

Jag håller tummarna jag med!
Du är väl säker på att det inte ligger en död råtta inne i routern nu då... *läskig musik* :)

2007-11-08 @ 22:20:17
URL: http://saravillfara.blogg.se
Postat av: Anonym

Idag har vi varit till stan din far och jag.Han skulle på Jula, inget aha ställe för mig,så jag tänkte framåt på julen. Med fyra barnbarn måste man starta i tid. Alltså Barnens Hus. Direkt när jag klev in kändes en konstig ja en ganska olustig stämmning där. Jag låt mig dock inte nedslås av detta utan armbågade mig fram genom folkmassan.Vad i hela friden händer här tänkte jag. När jag kom längre in i butiken kryllar det av flickor, tjejer, damer, tanter och gamla gummor. Ett par damer av det äldre slaget kivades om en ganska stor nalle som dom båda redan döpt till Egon Kjerrman, två flickor slogs om det sista exemplaret av en apa som faktiskt var på pricken likt Darin. Att er dotter är speciell visste jag ju redan men att hon skulle sätta fart på hela blogg cyber rymden det är lite häftigt.Efter 3 timmar och 27 minuter,med spräckt läpp och blåtira kom jag då ut,lycklig men öm med Ulf Lundell och Totta Näslund under armen.Hyllorna är i stort sett rensade, kanske Saga i Piteå vet hur det står till där.Jag skulle så gärna vilja köpa en Harry Brandelius åt min mor. Julklappar åt barnen, det får bli en annan gång. Tror jag måste en sväng på akuten din far tycker min arm pekar åt helt fel håll.Vi hörs.

2007-11-09 @ 13:14:24
Postat av: pia

*garv* åt kommentaren ovan...de är lite speciella de som bor åt det där hållet, där våra fädrar och deras sambos bor, hi,hi,hi...vi får stå ut med det Erika;)
ha en trevlig helg!
kram

2007-11-09 @ 15:06:29
URL: http://baramittlillahem.blogg.se
Postat av: Vicke

Inge kul med datakrången och hoppas det löser sig snart.
Hoppas helgen varit bra!
Kram

2007-11-11 @ 21:42:30
URL: http://www.vickes.blogg.se
Postat av: Maken

Äntligen!!

Nu har jag fixat den krånglande routern. Borde ha några pluspoäng tillgodo va...

Puss på dig gumman!

2007-11-11 @ 22:49:54
Postat av: Cilla

Hej!
Någon som vet vad som kan vara problemet när datorn ofta hänger sig...och en "About Blank" ruta kommer upp när jag är på Internet?

2008-01-23 @ 18:38:21

Varför inte lämna en kommentar...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback