Picknick av födelsedagsrester

I dag är det nog många som börjar om att arbeta efter sin semester, däribland även maken. Storebror undrade vad far och son skulle göra idag, och när jag sa att pappa har åkt på jobbet ,förstog han inte riktigt varför. Det är ju jättefint väder idag!  Han har så rätt - det kommer att bli en kanon dag. Redan 23 grader klockan nio på morgonen.
Själv har jag FYRA veckor kvar av semestern, känns härligt att säga det när någon frågar...Hi,hi! Våra närmaste bekanta tycker inte det är roligt att fråga längre - konstigt va?

Dagen kommer att tillbringas vid poolen eller så åker vi och tar ett dopp i stan med fikaresterna från lillasysters "vuxenkalas"  Får se vad barnen vill.... ;)
Ha en fin dag allihopa oavsett om ni är tillbaka på jobbet eller har ledigt!

Här är lite bildbevis av det som fikades på kalaset :)

image76
Foto: Mina Rum

Kommentarer
Postat av: Thea

Ja, visst är det gott att vi äntligen fått sommarväder, synd bara för alla som börjat jobba, men det bryr väl inte vi oss om =).
Fina bilder. Ser gott ut.

Postat av: Maria-Jag blommar

Härligt fika!
Typiskt att min man började om att arbeta just idag...

2007-08-06 @ 19:33:18
URL: http://jagblommar.blogspot.com
Postat av: Sara

Ja, visst är det underbart med denna sol som vi sååå länge väntat på. Har njutit hela dagen - njuter fortfarande! Hoppas på en likadan morgondag. Fikat ser jättegott ut! Stor kram Sara :0)

2007-08-06 @ 22:52:16
Postat av: pia

jaaa...solen är här!!!kram

2007-08-06 @ 22:59:54
Postat av: Vicke

Grattis i efterskott till födelsedagsbarnet!
Vad härligt med en picknick och så gott fika , önskar jag bott närmare och inte börjat jobba i dag;)
Kram kram

2007-08-06 @ 23:20:10
URL: http://www.vickes.blogg.se
Postat av: Linda

Vilken fest ni haft med massor av gott fika, alltid roligt när solen tittar fram, tror att det blir en fin dag imorgon..
Ha det bra..

2007-08-06 @ 23:21:18
URL: http://frularsson.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej! vad härligt att du har kvar fyra veckors semester, njut! Själv har man börjat om att jobba men det går bra och är faktiskt kul. Vilket gott fika det såg ut att vara.

2007-08-07 @ 09:26:03
URL: http://hemochliv.blogg.se
Postat av: Erika

Thea: Precis, vi bryr oss inte om det...;)
Maria: Det gjorde min med, vi skulle kanske ha skickat dem tidigare på jobbet...Skämt osido det är lite synd om dem :)
Sara: Njut på! Vi ses på fredag. Kramis
Pia: Visst är det härligt?!
Vicke: Det hade varit trevligt om jag hade haft någon att fika med! Kram
Linda: Hoppas att ni har lika fint väder som oss. 29 grader visade termometern som högst idag -lovley!
Karin: Jag skall göra mitt bästa. Hoppas att du får njuta lite efter jobbet i alla fall :)

2007-08-08 @ 23:27:07

Varför inte lämna en kommentar...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback