Härlig grönska......

Mitt bidrag till tisdagstemat grönt uteblev på grund av åskväder. Vi förlorade strömmen ett antal gånger under tisdagen och man inser att utan ström finns det inte så mycket att göra. Man kan inte laga mat, göra inlägg på datorn och framför allt inte titta in hos er andra..... Jag hann precis koka mig en kopp te, när strömen försvann första gången och tänkte nu kan jag blogga en stund....hur korkad får man vara - det funkar inte riktigt utan ström. Vi var helt enkelt "tvugna" att äta pizza och bara invänta att elektriciteten skulle komma tillbaka. Den kom och försvann under kvällen så det var bara att glömma allt som heter blogg och inlägg.  Nu till min förtvivlan har mitt redigerings program blivit trögare än sirap, jag skyller på åskan vet inte om det är rätt  men det känns bättre att ha något att skylla på.

Bättre sent än aldrig brukar man ju säga, så här får ni ett smakprov från trädgården. Ett riktigt grönt ett........

image85


Kommentarer

Varför inte lämna en kommentar...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback