Antagen utmaning

Det var inte vilken utmaning som helst som dök upp. Tack Barbro för dina gulliga ord, de ska jag bära med mig länge! Självklart ska jag också anta utmaningen att välja ut mina fyra favorit bloggar, men precis som Barbro säger finns det oändligt många duktiga bloggare att välja på! 

Vicke
En klar favorit som delar med sig av allt som gör mig glad! Allt från finfina bilder, kollage och Ikeatips osv... 

Saravillfara
Man kan nog säga att det är Saras förtjänst att min blogg finns. Hon ger mig så mycket inspiration och har alltid något nytt på gång. Minst ett besök om dan..... kan bara inte låta bli att titta in titt som tätt. :)

Perlan
Jag gillar hela hennes blogg - den ger mig massor av inspiration och glädje!

Kitchenbloom
En av de första bloggarna som jag började läsa och som jag fortfarande håller mig fast vid.
Mästerliga foton och härliga recept precis som jag gillar :)


Skulle gärna vilja nämna nåt om fler bloggar, men jag väljer dessa för att de gav mig modet att starta min alldeles egna blogg!

Hoppas att ni har en mysig kväll!



image75


Kommentarer
Postat av: Vicke

Tack snälla rara Du för dina så gulliga ord *glad och rörd* !!
Blev också tagen utav Barbro men valde att avstå en utmaning denna gång, har kört med semester grejen;)
Är så avis på ert underbara växthus, supersnyggt!!
Massor av kramar

Postat av: pia

...ja gud vad ni är många fina bloggare, har själv fortfarande inte tagit mod till mig att starta en, men kanske ändå snart... måste vara underbart att ha ett sånt vackert växthus. kram

2007-08-02 @ 22:47:13
Postat av: Thea

Ett sånt fint växthus. Suuupersnyggt!

2007-08-03 @ 08:07:57
URL: http://www.theasrum.blogg.se
Postat av: tina

Det där växthuset gillar jag :)
Kram !

2007-08-03 @ 12:20:35
URL: http://tinaminastina.blogg.se
Postat av: Vildängel

Oja, nog kan jag hålla med om att växthuset är en riktig pärla i trädgården. :D

2007-08-03 @ 19:18:48
URL: http://vildangel.blogg.se
Postat av: Maria-Jag blommar

Vilket underbart lyxväxthus du har, det önskar jag mig också...växer det mycket i det eller har ni det som lusthus?

2007-08-03 @ 23:11:27
URL: http://jagblommar.blogspot.com

Varför inte lämna en kommentar...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback