LAMPOR!!!!

Har insett att lampor är något som ligger mig varmt om hjärtat. Idag när jag besökte min favorit lampaffär kände jag  i hela kroppen, att inte skulle vara så dumt med en ny lampa. Fast  jag insåg direkt att mina argument måste vara väldigt väl genomtänkta för att accepteras av maken. Så sent som i helgen satte vi upp en ny lampa (eller hur älskling?).

Jag lånade hem två lampor för vi behöver verkligen en ny lampa på byrån i hallan. Då skulle nog byrån som vi båda vill byta ut bli jättefin......det är bra med mycket ljus...

Vilken tycker ni, lampa nummer 1 eller nummer 2? 

Bjuder dessutom på en titt på några av mina andra lampor. Visst tycker ni som jag att man aldrig kan få för många? 


image32

Bild: Privata

Kommentarer
Postat av: pia

...finfiiina lampor du har! jag gillar också lampor väldigt mycket. nr2 var jättesnygg tycker jag!

2007-04-23 @ 22:37:23
Postat av: Thea

Läckra lampor båda två, men spontant den första jag känner för är nr 2.

Postat av: tina

Visst är det kul med lampor!! Vi håller på och letar efter snygga och funktionella sänglampor till vårt nya sovrum....ja,det är ett trevligt besvär men oj vad svårt...för det finns så mycket snyggt!!! Jag tycker nog också att nr 2 på bilderna tilltalar mej mest...men den andra går inte av för hackor den heller!!! Ha en fin dag!
Kram, tina :)

2007-04-24 @ 08:18:45
URL: http://tinaminastina.blogg.se
Postat av: Hemmarikets Charlotte

Jag tycker nr 1 men jag gillar enfärgade vita lampor. Jag försöker se vad du har för stil i övrigt men det är lite svårt på bilderna. Lite tveksam om lampfoten passar med inredningen i övrigt. :-)

2007-04-24 @ 12:56:43
URL: http://hemmariket.blogg.se
Postat av: Emma

Jag gillar lampa nummer 1, ljuset blev så lungt utav den. Gillar även den lampan som finns på bilden i mitten med blad på. Kram/Emma

2007-04-25 @ 09:30:29
URL: http://emmabo.blogg.se/
Postat av: Erika

Pia: Tack för hjälpen! men jag har inte lyckats bestämma mig ännu :)
Thea: Tyckte också att lampa nr 2 var finast först, men nu lutar det åt nr 1.Det var lite svårt att välja..:)
Tina: Jag förstår dig...det är inte lätt. Kanske om man hade väldigt gott om pengar; jag tar en av varje..*hi,hi* Kram till dig med! :)
Hemmarikets Charlotte: Jag gillar också vita lampor, det kanske inte syns men nr 2 är i vit plåt. Gillar mer och mer nr 1 men har inte bestämt mig. :)
Emma: Tack! Den lampan hör faktiskt till en av mina favoriter, har du sett alla övriga grejor som finns i samma serie?


2007-04-26 @ 08:16:54
Postat av: Hemmarikets Charlotte

Aha vit plåt...Såg nästan ut som det var svarta ränder på den...är den helvit är det säkert jättefin IRL Beslutsångest alltså :-)

2007-04-27 @ 21:50:24
URL: http://hemmariket.blogg.se
Postat av: cleo

Ja gillar tvåan mest, men de är fina båda två. Beslut, beslut....

2007-05-04 @ 10:09:55
URL: http://inredningsbloggen.blogg.se/

Varför inte lämna en kommentar...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback