Back in business

Så var man tillbaka med träningsvärk och ont i knät. Fast det är nog bara att man inte är van att åka slalom i fem hela dagar. Vi har haft en superhärlig helg med underbart väder, framför allt i slutet av helgen några grader varmt, vindstilla och SOL!!!

Redan i lördags började jag längta efter någon sorts uppkoppling till datorn men ingen hade bredband i husvagnen - konstigt?! ;)  På kvällen kom reklamen om de som sitter i bilen och skall åka på fotbollsmatch men blir stoppade...men de hade ju dator och uppkoppling med sig. En sån vill jag ha!!! utbrister jag och maken tittar bekymrat på mig och undrar om det är bloggsjukan som har slagit till, ja det kanske den har.

När jag nu öppnar bloggen ser jag att jag har blivit utmanad av Sara - gulledej!!! Superkul!! Klart jag är med!

Nu vill jag bara önska alla en God natt och en bra onsdag!!

image26
Bild: privat


Kommentarer
Postat av: Vicke

Vad härligt det låter slalom i fem dagar, kul! FÖr oss blev det bara en;)
Kram och välkommen tillbaka!

Postat av: Pernilla

Låter som ni haft det helt underbart!
Tänk vad många det är som åker till fjällen.. Jag har nog inte stått på ett par slalom skidor sen jag var 15 år! :D
kram kram

2007-04-11 @ 16:46:19
URL: http://www.perlan.org
Postat av: malin

hej! vette tusan hur jag kom in på din blogg (har klickat runt som tusan idag :)) men jag gillar den skarpt! Fick jättemycket insiration av att kika in, hoppas att det inte gör något om jag kommer tillbaka :)

2007-04-12 @ 12:25:21
URL: http://hoppsan.webblogg.se
Postat av: Christina

Vad härligt det ser ut!
Ha en trevlig kväll.

2007-04-12 @ 16:37:50
URL: http://pratbubbla.blogg.se
Postat av: LillaJagx

MM...gillar fjällen!

2007-04-12 @ 18:26:16
URL: http://fmhem.blogg.se
Postat av: Erika

Vicke: Tack snälla du!! Kram!!
Pernilla: Du borde testa , jag tycker det är nästan ännu roligare nu. Kramisar!!
Malin: Vad kul att du hittade hit! Du är hjärtligt välkommen tillbaka :)
Christina: Tack det samma!!
Lillajag: Jag me...ha en mysig kväll!!

2007-04-12 @ 19:05:05

Varför inte lämna en kommentar...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback