Önskekollage

Visst kan man få önska, fast det är ett tag kvar till både tomte och födelsdag?! Presenter är hur kul som helst. Både att få ge och att få.  Jag älskar att slå in och göra fina paket och naturligtvis måste även innehållet i paketet kännas rätt. Maken tycker däremot att jag lägger ner på tok för mycket tid på att hitta rätt sak. Han skulle nog kunna köpa en aladdinask och känna sig fullkomligt nöjd...... ;)

Så här ser i allafall mitt önskekollage ut, en helt vanlig onsdag.


1. Matteusfat i alla färger. De passar så bra både till sallader och kakor. Ett medelstort vill jag ha.
2. En söt topp/tröja från Oddmolly. Detta är en modell som jag verkligen gillar!
3. Sandbergstapeten Christophe i denna färgställning såg jag för första gången i tisdags. Helt underbar på väggen! - Undra om lillasyster vill ha ny tapet?
4.Tyget teheran från Svenskt tenn i vit, skulle bli perfekt som kuddar i husvagnen.
5. Odd mollys nya fina kjol, säger - Köp mig, köp mig!!!
Något som alltid står på min önske lista är några fler kiwilyktor. Jag saknar nämligen 16 färger.....


Bilder: Eget kollage med lånade bilder från Matteus, Svenskt tenn, Oddmolly & Sandbergstapeter


Kommentarer
Postat av: Anette

Men farsdag närmar ju sig! Kanske inte uppskattas av maken att få kläder från Odd Molly...men en tapetrulle så han har något att pyssla med i novembermörkret kan ju passa bra ;-)

2009-10-21 @ 19:56:42
Postat av: Lina

Å så många fina färger du fått med - det gillar jag så här mitt i höstgrå höst!

Kjolen och toppen är ju Erika, det man direkt och tapeter vill jag minnas att ni har fina, men så har ni ju också väldigt mycket energi så varför inte? :)



Torsdagskram!

Postat av: Susanne

Hejsan!! Är också en familj som älskar husvagnslivet.Men har aldrig provat vintercamping.

Kan du inte berätta mer om det; var brukar ni vara, hur funkar det med alla kläder/pjäxor osv.

Är det dyrt? Tack på förhand!!

2009-10-23 @ 17:15:31
Postat av: Erika

Susanne: Vad kul att ni gillar campinglivet! Jag gillar det på sommaren, men det är snäppet bättre på vintern. Vi står i Malå, ca 12 mil från Skellefteå. Det är en lagom lång bort tycker vi,det tar ungefär 1,5 timmar att köra dit. 2009/2010 blir vårt 4 år. De första två åren hade vi ett vintertält, men nu har vi en "kur" eller vad man nu kallar det. Jag tycker att det funkade med bra med vintertältet. Vi hade då våra skidkläder i garderoben ovanför pannan och pjäxorna under barnens sängar. Naturligtvis är det lättare nu när vi har "kuren". Då blir det som en hall med bra förvaring och mera utrymme. Om det är dyrt är ju en fråga för var och en. Vi tycker att vi får mycket för pengarna, en säsongsplats kostar 3300kr och liftkort till hela familjen kostar ca 3000kr. Vi brukar säga att det är ungefär vad några dagar i Tärna/Hemavan kostar. Jag bifogar en länk på ett tidigare inlägg om vår kur. Jag kan lova att vintercamping är mysigare än sommarcamping! Kul att du lämnade en kommentar. //Erika

http://mrum.blogg.se/2008/october/premiarer.html#comment

2009-10-23 @ 19:43:03
Postat av: Susanne

Hejsan!! Tack för ditt svar!

Blir allt lite sugen på vintercamping.Och allra helst när man ser er "kur"!

Skulle ju allt vara kul att använda husvagnen på vintern också.

Hälsningar Susanne

2009-10-26 @ 10:13:28
Postat av: Monica

Tjenamors! Det var länge sedan jag tittade in här och ser att ni minsann varit lite krassliga på sista tiden. Hoppas ni är pigga nu. Tapeten verkar jättefin! Tror nog att lillasyster skulle gilla den!

/Kram

2009-10-27 @ 20:34:09
Postat av: Ylva

Hej, hittade just hit. Vilken snygg kjol, måste kolla upp den närmare... Faten från Matteus är inte helt fel de heller!

/Ylva

2009-11-18 @ 21:20:55
URL: http://darlingthings.blogspot.com

Varför inte lämna en kommentar...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback