Premiärer.....

Många premiärer nu..... dels var det premiär i dag för mina nya skor. Jag lovar det var inte bara mina kollegor som gillade dem, det var faktiskt även många kunder som frågade var jag köpt de FINA skorna och lovordade dessa. Alltså ett riktigt toppbetyg!  Detta spelar ju egentligen ingen roll för vi är ju  lika med ett jag och mina skor ♥. Ni förstår va? :)

Nästa premiär är i morgon. Då skall jag och maken gå på premiär och se den nya Bond filmen. Röd matta och finfina kläder. Vad tror du Biggan om att ta mina älsklingar dit? Nä, skämt och sido är det gala så får det bli något svart och James Bond aktigt.

Den tredje premiären är för er. En titt in i vår lilla "kur". Jag får tacka för råden om tapetvalet, kan meddela att det blev riktigt bra. Precis som det ska va i ett hjärterum. Nu väntar just en helg  i husvagnen med mys, vila och kanske även lite godis och bus!

Ha en jätte trevlig helg!

Kramis från mig!




Bilder: Privata©


Kommentarer
Postat av: Anette

Va' fint det blev! Ser fram emot att få hälsa på i kuren till våren ;-)

2008-10-30 @ 10:39:48
Postat av: pia

MEN!!!Hjälp vad fint!!!Jag kan ju bo där:)Å va er lilla alltiallo:)

Vad kul me rödamattan premiär m fina kläder å allt, ska man hålla utkik i lokala blaskan efter er då?!



Ha en skön husvagns-helg!





MASSA GO´A KRAMAR

Postat av: K

Himmel så fint!

Det har ni gjort bra!

ha en skön helg!

Kram!

2008-10-30 @ 14:12:18
URL: http://husetpabacken.blogg.se/
Postat av: pappas sambo

Vilken tur att du tar lite Bondaktigt i kväll.

Har hört att det kommer i en ny film snart, den skulle visst heta Mumintrollets skoparad där passar dina stickade skor. HI HI. Ha en trevlig kväll. Kram

2008-10-30 @ 16:52:44
Postat av: Miss Muffin

väldigt snyggt! dina skor var ju också en hit må jag säga.

2008-10-31 @ 16:07:00
URL: http://tougher-than-the-rest.blogspot.com
Postat av: sara

Ja vad ska man säga....super fint. Jag kan bara hålla med er granne- ni har finare i kuren än vad vi har i vardagsrummet hemma.)Ses till veckan eller?

Kramar

2008-10-31 @ 16:41:22

Varför inte lämna en kommentar...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback