Fredag - snart dags för fredagsmys

Nu har lugnet lagt sig över huset och alla utom jag sover nog. Tänk vilken skillnad det kan vara på dagar. En del dagar är riktigt toppen medan andra är lite sämre. I dag har det varit en bra dag :)

Jag tackar för det goda fikat jag fick i dag och för en mysig pratstund. Kram till dig!  ♥

Tänk vad bra att jag lämnade alla måsten åt sidan och åkte i väg en stund. Jag har även prioriterat mig själv nu i kväll, jag har varit och tränat!! Två pass, ett styrkepass och ett pass poweryoga - vilken kväll! Från 0 till 100.  Jag gillade verkligen yoga passet så nu har jag bokat nytt pass nästa vecka. Tänk vad tränad jag ska bli innan sommaren?! Och nu kan vi ha fredagsmys utan att jag har dåligt samvete......

Ha nu en trevlig helg och passa på att njuta, det är ju fredag! Veckans bästa kväll,  om ni frågar mig.

(Ps: Har problem att ladda upp bilder så det får bli ett inlägg utan bild).


Kommentarer
Postat av: Tessan

Skönt att du haft en bättre dag idag. Här har INTE lugnet lagt sig.Storebror har 11 års Disco med några ur klassen. Jag och N är förvisade till övervåningen.Man får en föraning om framtiden.Kram!!

2009-09-11 @ 20:38:46
Postat av: Lina

Kram till dig med! ;)



Ser fram mot helgen om en vecka, ska bli så otroligt roligt med lite längre myspratstunder... och fika hoppas jag. :)



Natti-natt

Postat av: Anonym

godmorgon sovit gott ? :D

2009-09-15 @ 09:40:05
URL: http://minnahokka.blogg.se/
Postat av: karola

härligt att du planerar för stundande sommaren... :)

2009-09-15 @ 11:43:11
URL: http://alltidinredning.blogg.se/

Varför inte lämna en kommentar...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback