Från oväntat besök till väntat....

Tänk att en helg kan försvinna så fort?! Jag skulle behöva minst två dagar till. Många fönster är kvar att putsa och tvätthögen har jag inte ens börjat med....

Vår lördag var rätt intensiv. Upp kl 06.00, kl 07.30 sonen på hockeyträning, kl 08.50 föräldramöte med ishockeylaget,  Kl 11.00 dans för lillasyster. Då hade vi även hunnit tanka bilen och fika lite. När dottern dansade tränade mamman och sonen hejade på. Efter dessa träningspass blev tempot lite lungnare, men det var ändå kvar en massa på listan att göra.  Som tur var bjöd svärmor på fika. Inte helt fel!  I söndags hann jag dock att baka lite, så nu är jag redo när jag får oväntat besök ;) 

I söndags hade vi kanske inte oväntat besök. Det var förra helgen hon kom som oväntat besök.....Matte & husse hade glömt den stackars Trixa hemma. Barnen fick de med sig, men hunden blev kvar här hemma. Nu hade vi dock fått frågan på lördagkväll och visst var hon välkommen. En underbar dvärgschnauzer, lydig och oerhört snäll. Det bästa är att vi får låna henne när vi blir lite hundsugna och sedan lämna tillbaka henne. Det passar oss perfekt.



Bild: Privat©

Kommentarer
Postat av: Anette

Vilken go'propp! Jag har alltid sagt att när jag blir pensionär ska jag ha en dvärgschnauzer :-)

2009-09-29 @ 17:23:57
Postat av: Nilla

Gullig foto! Ha det så bra.

Postat av: Susihus

Oj så söt! Ha en härlig dag. Kram kram

2009-10-07 @ 16:16:06
URL: http://susihus.blogg.se/

Varför inte lämna en kommentar...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback