Det blir inte alltid som man hade tänkt...

Denna vecka blev inte riktigt som vi hade tänkt oss. Storebror blev sjuk natten till söndag, och det resulterade i 5 dagar inlagda på barnavdelningen. Jag trodde från början att det var för mycket godis kvällen innan, alternativt magsjuka. Men så var det inte. Läkarna trodde först att det var blindtarmen, men efter ett tag insåg man att det var körtelbuk. Det finns tydligen ett virus som sätter sig på körtlarna i magen. Smärtan var inte kul och kan jämföras med inflamerad blindtarm. Nu är vi åter hemma och det är faktiskt rätt skönt att höra hur de två redan små tjafsar med varandra. Känns som att nu är han snart frisk.


Nu ska här mysas vi och adventspyntet skall fram. Det blir ju inte så mycket pynt eftersom om exakt 10 dagar åker vi mot varmare klimat och solen! Lovley!

Ha en mysig helg!


Bild: Privat©


Kommentarer
Postat av: Anette

Oj, stackarn! Men man får väl ändå säga tur i oturen att det hände medan ni fortfarande var hemma. Ha en trevlig resa, vartän ni åker :-)

2009-11-27 @ 21:43:04
Postat av: Vicke

Nej men stackarn hoppas verkligen att han mår bättre nu, massor av krypa på dig hälsningar!



Hoppas ni haft en bra första advent!

Kram

Postat av: Paulina

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-07-11 @ 05:30:52
URL: http://gravidforsakring.net

Varför inte lämna en kommentar...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback