Lilla My

Jag har länge letat en fin lampa till "lekrummet". Jag har äntligen hittat den. En lampa som får mig att tänka på Lilla My från Mumintrollen. Den kommer från Muuto och finns i gult, grönt, lila, svart och vit.  Är övertygad att den skulle passa perfekt. Den stora frågan är nu vilken färg skall det vara? Jag gillar ju vit men den var riktigt fin i de flesta färger. Visst är den fin? Eller är det bara nostalgi?

Jag var ju inget stor fan av Mumintrollen när jag var liten, men det är dock lite kul med saker som påminner om ens egna barnprogram.  Ville att mina barn skulle se den bästa julkalendern någonsin "Trolltyg i tomte skogen", jag kan meddela att de var inte särskilt imponerade. Frågan är om mina barn kommer att jubla över Hannah Montana och häxan surtant när de blivit äldre?!

Sov gott!


Bild: Eget kollage med bild från muuto.



Kommentarer
Postat av: Karin

Gult var superfint tycker jag.

Postat av: Junitjej

Vilken underbar blogg!

2009-03-26 @ 19:52:21
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Camilla

Ja, jättefin!

2009-04-06 @ 16:09:49
URL: http://www.camillasnyahem.blogspot.com

Varför inte lämna en kommentar...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback