Presenter?!

Nu är så gott som alla röda dagar avklarade, i alla fall på ett bra tag. Men i vår familj börjar nu andra kalas - födelsedagskalas! Vi hinner knappt fixa alla julklappar innan kalasen börjar. Min far firade sin dag i går, svägerskan på fredag,några av våra kompisar har redan fyllt, trots att vi bara hunnit till den sjunde, vecka 3 har vi två som fyller år och inte att förglömma mig själv och en god vän till oss den trettiosista januari. (Sa tydligen det när jag var liten (mindre) ;)
Därför går min hjärna på högvarv för att hitta några fina och passande presenter. Har ni några tips?

Själv skall jag ta tillfället att önska mig massor. För önska får man väl? Maken vill nog gärna att jag skriver en exakt produktbeskrivning, med artikelnummmer, färg, inköpsställe osv.... Han gillar inte köpa presenter, men jag måste tilllägga att det är inte synd om honom. Han har bara en han måste handla helt själv till - alla andra presenter fixar jag. I love you!  Kanke ett "önske kollage" vore på sin plats?

Nu väntar en alldeles vanlig vardag runt hörnet med förhoppningsvis mindre mat och god saker. Det är nog rätt bra att det inte är "Lördag hela veckan" för vad skulle vi då längta efter....  Tur att det snart är helg igen!



Bild:Privat ©


Kommentarer
Postat av: Lina

Oj oj oj, så mycket kalasfirande som väntar runt nyårshörnet... :)

Ett önskekollage måste du ju "ge" honom, så att det med säkerhet blir rätt sak i rätt presentask.



Herre gud - din smaskiga kaka! :P

Tur att jag inte har avlagt några nyårslöften, jag har efter så många år, trettiosista tror jag visst att jag nästan fyllde med dina mått räknade, insett att jag inte kan lova något när det kommer till kakor och bakverk. Visst är jag väl ändå klok?!

Så vad jag vill få sagt är bara att - ja, jag fikar gärna nästa gång vi ses! ;)



Kram kram

PS. Du måste visa H filmen jag länkade till längst ned i mitt inlägg. En klassiker bland legofilmer som både vuxna och barn kan gapa till... DS.

Postat av: sara

Tja tjejen, du är inte lätt att få tag på men som jag ser är förklaringen födelsedagar. Hoppas att du får ngt som du önskar dig, jag tänkte titta förbi omkring din stora dag men vi kan väl höras om när det passar bäst. Kramar sara

2009-01-08 @ 12:02:03
Postat av: Nilla

Det är samma hos oss. Många födelsedagar framöver. Ha det så bra.

2009-01-08 @ 19:17:11
URL: http://tankebubblor.blogg.se/
Postat av: Sofie

Helgen är det bästa med hela veckan - tänk att man kan njuta så mycket av några lediga dagar!

2009-01-11 @ 16:04:41
URL: http://soof.wordpress.com
Postat av: pia

Välkommen in i gänget, här har vi avklarat tre fördelsedagar på det nya året, idag fyller min lillebror 18år, så då är vi uppe i 4st!!! Snart är det dax för min pappa att fylla och så har vi ju Lukas här hemma som blir hela 7år!!! Hjälp vad stor lillgossen börjar bli...

Att byta kaka mot nyttigheter är ej lätt...inte om man som jag ÄLSKAR kakor:)mmmm...



Ha det så kalasgott;)



Vi hörs...jag är redo för hockey när du är det;)



JÄTTEKRAM

2009-01-13 @ 16:52:54
URL: http://baramittlillahem.blogg.se/
Postat av: Vicke

Precis det jag kämpar med byta kakan mot nyttigheter och det är inte lätt vill jag lova. Värsta Detoxen;)



Förresten tror det blir hockeyresa till din stad i februari tänk om vi skulle kunna ta en fika?:D



Kram

2009-01-15 @ 20:42:56
URL: http://vickes.blogg.se/
Postat av: Pappas sambo

Tiden går, var är önske kollaget?

2009-01-18 @ 17:19:12
Postat av: Maria

Vilka fina bilder du har. Får man fråga hur du gör bilderna, ramen runt & skuggorna & hjärtat? Photoshop?



Trevlig fortsatt helg!



//Maria

2009-02-07 @ 12:19:22
URL: http://mariaochhenrik.blogg.se/

Varför inte lämna en kommentar...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback