Dagen det!

I dag är det dags.
I eftermiddag åker vi mot huvudstaden och i morgon bitti vidare mot Thailand. Känns faktiskt helt overkligt. För två år sedan var vi också där med hela stora familjen. Då hade vi bokat ett helt år innan avresa, då hade man hunnit längta riktigt mycket. I år bokade vi för ca 6 veckor och det har ju varit allt annat än lugnt, jättemycket på jobbet, många aktiviteter och nu senast ett sjukhusbesök som inte var planerat. Nu är det helt plötsligt dags.
Helgen har bestått i flera trevliga saker. En mysig tjejfest på fredagkväll och i lördags en god middag hos några vänner. Gårdagen ägnades åt packning och städning av hemmet. Nu är allt fixat och nu väntar bara en trevlig dag på jobbet innan vi pyser.
Ha en mysig december och en riktigt god jul!
Kanske kan det komma någon solig rapport från mig. :)
Bild: Från google med eget kollage

Kommentarer
Postat av: Sara Eklund

Ha en härlig semester men jag måste säga att jag är väldigt avis!!



Hälsa familjen!

2009-12-07 @ 12:17:27
Postat av: Bokmalen

Å, vad härligt!!! Önskar er en riktigt fin resa!! ;) Vi åker inte förräns den 2:a mars nästa år å jag längtar såååå mycket!!

Kramen, Maria

Postat av: Monica

Välkomna hem igen! Det var länge sedan jag gjorde ett besök på din blogg. Nu när man facebookar så mycket så läggs tiden där. Men det var ett kärt återbesök. Ska bättra mig! Kram

2009-12-28 @ 18:56:35

Varför inte lämna en kommentar...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback