Trevlig helg!

Många vet att mitt favoritmärke på kläder är Odd Molly. Det är inte så att jag älskar alla deras plagg, men många av dem. Jag har letat hela sommaren efter en speciell klänning men maken höll på gå i taket när han såg priset......Jag inser själv att det var i överkant men den är såå fin.

Hem kom vi från semestern och det jag lyckats shoppa i klädväg till mig själv var ETT bälte, Pappa, Maken, Biggan och alla som känner mig; - Jag har nog tappat min förmåga att shoppa. Väl hemma tog jag och en kompis en välbetjänt förmiddag på stan. Inte vet jag vad som hade hänt, antingen var det utbudet som var gott för dagen eller kanske hade förmågan återkommit?!  Det gjorde ju inte saken sämre att det var rea nästan överallt. Min shopping resulterade i 4 klänningar och min väns resultat kanske jag inte skall lägga ut här, man vet ju aldrig vad det kan få för konsekvenser ;)

Igår kväll när jag städade hittade jag lappen till en av mina klänningar. Ni vet "tagen" där priset ofta står. Precis innan den tar soppkorgen ser jag att det står någonting där. Fiskar upp lappen och läser:



Jag gillar klänningen jättemycket och har använt den flitigt, men tänk om den skulle ha gjort mig både längre och smalare. I morgon skall jag och klänningen på kräftskiva och det känns tryggt att veta att man är fin precis som man är.

Ha nu en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ha en trevligt kväll du och din klänning. :)

2009-08-15 @ 11:39:31
Postat av: Anette

Jag var själv på stan idag och skulle köpa en pyjamas åt lilleman. Det slutade med två jackor och en kjol till mig själv... Man skulle nästan kunna tro att jag hade dig med mig. Det brukar ju bli dyrt då ;-)

Hoppas få se dig i din klänning snart!

Hörs, kram!/ anette

2009-08-15 @ 22:25:41
Postat av: Vicke

Vilken härlig etikett bara den gjorde att klänningen var värd vartenda öre, härligt:D



Kram och hoppas allt är bra med er!

Postat av: Tessan

Jag tycker alltid du ser snygg ut. Hörde att det är dax för ett liite större inköp om vi fortfarande ska kunna vara grannar även i Malå.

2009-08-19 @ 13:35:05
Postat av: Linda

Tjena!



Hoppas allt är bra. U nämnde som hastigast om Dixie i juni och min fråga är om det är försent.

Tycker att han ska köra på.



Vi ses



kram

2009-08-21 @ 09:31:23
URL: http://www.bobbalo.blogspot.com
Postat av: Linruz

Trevlig helg till dig oxå.

Kram Lina

2009-08-21 @ 21:03:08
URL: http://www.linruz.wordpress.com

Varför inte lämna en kommentar...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback