Nu är semestern slut



Ja, nu är semestern 2009 till slut och arbetet väntar. Det har varit en härlig sommar med blandat innehåll. En tripp på 240 mil med besök på Kolmården, Västerviks camping, huvudstaden, Enköping och naturligtvis ett och annat IKEA varuhus.... Det gäller ju att passa på när man passerar. Sedan har vi njutit här hemma och försökt ta tillvara på varje dag.

Jag har också funderat över min bloggs överlevnad. Det har pendlat mellan att sluta blogga till att fortsätta, vecka till vecka. Därav min frånvaro. En dag funderade jag till och med om jag skulle göra en SWOT- analys för att komma till klarhet. (Tänk vad lärarna på skolan skulle ha varit stolta över mig...) Man kan ju alltid som marknasförare prata styrkor och svagheter....

Det finns saker som jag inte gillar med bloggen, men de goda sakerna övervinner - så jag fortsätter! Kanske på ett lite annorlunda sätt. När man får
nya underbara vänner genom bloggen och den finns där som en liten "dagbok" för oss i familjen så känns det som det är mera plus än minus.

Så nu börjar vi höstterminen 2009.

//Erika



Bilder: Privata ©

Kommentarer
Postat av: Kicki

Hej! Kul att du fortsätter blogga. Brukar kika in någon gång då och då, så nu tänkte jag att det var dags för en liten hälsning. I varje fall så vill jag och Peder tacka så hemskt mycket för senast, vi får försöka träffas snart igen. Kram så länge!!

2009-08-12 @ 19:08:58
Postat av: Anonym

Trvligt att du fortsätter. Ett sätt att följa med vad som händer hos er.

Kramar

2009-08-12 @ 19:34:11
Postat av: Lina

Det var just detta jag hoppades att du skulle skriva i ditt nästa inlägg - ingen blir gladare än jag. Jag är innerligt tacksam över den vänskap jag funnit genom bloggen - i dig. Det finns en mening med allt och det fanns absolut en mening med vårt möte!!



Kram på dig fina vännen och så ser jag fram mot nästa helg... :)

Postat av: Lina igen

Glömde skriva att lillan nog önskar sig den där tårtan i högra, nedersta hörnet. Den bästa, godaste... vad var det hon sa?! ;)

2009-08-12 @ 22:34:24
URL: http://kitchenbloom.blogg.se/
Postat av: Linruz

Kikar in här för första gången. Kul att du har bestämt dig för att fortsätta.

Jag kikar garanetrat in igen.

kram Lina

2009-08-13 @ 06:48:14
URL: http://www.linruz.wordpress.com
Postat av: Eva

Visst går det upp och ner? Jag är glad att du finns kvar i cyberrymden, och jag har saknat dina inlägg.



Ha, ha. Bilden på giraffen får mig och tänka på pappan som fick sin nya bil nerspydd av en giraff, genom takluckan. Visst hörde du om den? Skulle ha viljat lyssna på samtalet till försäkringsbolaget...

2009-08-13 @ 22:04:50
URL: http://www.boiro.se/enkeleva
Postat av: saravillfara

Vad bra att du fortsätter, jag skulle sakna dig annars!

Kram!

2009-08-14 @ 00:16:03
URL: http://saravillfara.se
Postat av: Erika

Kicki: Tack det var kul att höra. Jag hoppas att det blir fler kommentarer och tack själva. Det var jättetrevligt! Kram

Lina: Du har så rätt. Kram och du, jag lovar en godare tårta...

Linruz: Kul att du tittade in! Kram

Eva: Tack det var snällt. Själv tänker jag på filmen: Vi hade i allfall tur med vädret-igen! Man undrar ju hur man fick giraffen att kräkas just då? Kram

Sara: Tack det var snällt. Ha en trevlig helg! Kram

2009-08-14 @ 09:30:18
URL: http://mrum.blogg.se/

Varför inte lämna en kommentar...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback