Försvunnen.....nä, inte riktigt!

Ni kanske undrar om var jag har varit den senaste veckan?! Jag har varit  förkyld och samlde därför mina krafter till de två arbetsdagar jag hade förra veckan. Förkylningen känns mycket bättre men fortfarande kommer hostan smygade på kvällen när det är dags att sova, men nu har jag varken tid eller lust med dessa baciller. I veckan åker jag och maken till Spanien och Barcelona. Inte så tokigt va?!

Även om det har varit lite sjukstuga här har vi (jag) lyckats bestämma vilka tapeter vi skall ha. Det blev "rumptapeten". ;) Jag tackar er alla för de goda råden!

Jag har även fått en utmaning av:
K

5 saker i min frys:
Lax
Blåbär
Bröd
Bullar
Hallon

5 saker i min garderob
Kläder, både de jag gillar och de jag inte gillar...
Skor
Gamla tentor
Smycken
Spel

5 saker i min bil
Damm & Smuts
Kvitton
En och annan leksak
Bilbarnstolar

Mobilladdare


5 saker i min handväska
Kvitton
Hårsnoddar
Tugggummi
Börsen
Värktabletter

(jag hade inte så mycket kul, inser jag. nu ..;)

Då ska man ju skicka denna vidare väljer jag att göra det till alla som känner sig manade att anta den! :)


Kommentarer
Postat av: K

Ajajaj inte kul att vara sjuk, och speciellt inte när man ska ut och resa;(

Hoppas ni får en trevlig sådan iaf.

Kram!

Postat av: Therese

Ha så trevligt vi ses på party när ni kommer hem.Kramar!!

2008-09-30 @ 19:59:40
Postat av: Anonym

blir det nån fotboll i barca, Trevlig resa barcelona är ju super...shopping, sevärdheter och den goda maten! Ha så trevligt vi hörs / Urban

2008-09-30 @ 21:15:54
Postat av: Monica

Det låter inte dumt med Spanien... Den som ändå fick ut och resa! Hopppas resan blev trevlig!

/Monica

2008-10-04 @ 22:23:39
Postat av: Vicke

Spanien och Barcelona inte så tokigt va, inte alls avis det låter helt underbart:)

Ha en underbar resa!

Kram

2008-10-08 @ 23:08:11
URL: http://vickes.blogg.se/
Postat av: Camilla

Alltid roligt att läsa lite mer om personen bakom bloggen! :) Det första i din bil finns i min med! Haha. :)

2008-10-12 @ 19:54:27
URL: http://www.camillasnyahem.blogspot.com
Postat av: pia

...hemma ännu från ljuvliga resan?! Väntar på reseskildring å bilder...:)



KRAM

2008-10-13 @ 10:33:07
URL: http://baramittlillahem.blogg.se/

Varför inte lämna en kommentar...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback