Fort kan det vända.... :)

Jag har aldrig lyckats att göra ett inlägg om dan.... (det låter som c-vitamin). Jag garanterar att jag bestämmer mig varje söndag för att anstränga mig angående mina inlägg och förra veckan var inget undantag. Jag hade verkligen tänkt göra ett inlägg varje dag.Tji fick jag - det gick inte! men kanske så småningom lyckas jag, vem vet?!

 Det hände mycket annat förra veckan. Vi  jobbade med kuren, han byggde och jag målade. Vi lever ut våra funkisdrömmar så det blir mycket vitt och alu zink. Vi har också fixat ett runt fönster i ytterdörren.  Nu är det snart dags för väggarna på insidan att bli beklädda. Vi funderade på panel, men det blir ganska dyrt innan den är målad och färdig, så det blir nog tapeter. ( Visst talar en sann tapet missbrukare så?!)  En slitstark easyup har vi fått rådet att använda. Vad det blir för tapet vet vi inte ännu eftersom jag har inte haft tid att leta. Nu kanske ni tycker att det låter konstigt, när jag sa att jag hade all tid i världen förra veckan - med det var då det. I tisdags var jag ute och sökte arbete och på tisdagkväll hade jag ett!! Det är som vikarie på Swedbank, så jag kan lova att det är mycket att sätta sig in i. Jag kände mig nästan utvecklingstörd i fredags men nu börjar det kännas bättre. Jag tror jag somnade redan vid nio i fredags. Tänk vad fort saker och ting kan ändras!

Ha en fin måndagkväll!! Själv skall jag se från koja till slott.


(Bilder: Eget kollage med bilder från
http://www.sandbergtapeter.se.)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej! Hoppas allt är bra! Det var ju liksom ett tag sen vi sågs.... Vill bara säga GRATTIS till jobbet, JÄTTEKUL!!! Ha det så bra tills vi hörs igen. Hälsa till maken och de små. Kram C

2008-09-01 @ 21:24:41
Postat av: K

Grattis till jobbet!

Kanske vi ses idag då jag ska ta en sväng förbi Swedbank.

Ha de bra!

kram!

Postat av: jenny

Grattis till jobbet och lycka till. Kram/jenny

2008-09-02 @ 11:14:58
URL: http://jennyshus.webblogg.se/
Postat av: Sara H

Jag har ju redan grattat till jobbet, men jag grattar igen i alla fall. Kuren kommer att bli superfin när den är klar. Spännande att se dina val. Lycka till med allt jobb i veckan och hoppas provet gick bra.



Kram :0)

2008-09-02 @ 11:52:25
Postat av: Evelyn, i hemmet

Inget funkar om man bestämmer sig för det ;)

2008-09-02 @ 13:30:45
URL: http://ihemmet.blogg.se/
Postat av: pia

...jag vet ej om jag grattade dig när jag fick veta att du fått jobb, kanske var jag lite besviken att du inte antog mitt jobbförslag;) men nu har det gått över, så grattis;)



jaså...tapetmissbrukaren är i farten igen, eller ska vi kalla henne Sanberg-freak eller kanske Fru Sandberg passar bättre, för visst var det så att just Sandberg-tapeter var en stor last?!



Ha en bra kväll!



kraam

2008-09-02 @ 20:00:17
URL: http://baramittlillahem.blogg.se/
Postat av: Anneli

Ikväll har jag bestämt mig för de sista tapeterna i huset. Det blev inga tapeter från Sandberg, sorry. Vilka jag har valt tar jag när de sitter på plats. Ha en fortsatt bra vecka.

2008-09-02 @ 20:20:08
URL: http://backebo.blogg.se/
Postat av: Carola

Ännu en gång grattis!!

Snart dags för mig att välja tapet till hallen! De du! Så kom med några bra förslag!

Kram

2008-09-02 @ 21:37:55
Postat av: Monica

Även om det känns som en upprepning så vill jag ju säga GRATTIS TILL JOBBET! Hoppas att du kommer att trivas. Förstår att det är mycket att sätta sig in i, men det fixar du ju lätt! /Monica

2008-09-03 @ 14:39:47
Postat av: Vicke

Vad kul GRATTIS till jobbet , härligt!!

Sen vet jag det perfekta jobbet för dig nästa sommar, vår trädgård skulle må bra av dina talanger är så imponerad över er snygga förvandling ni gjort i er!

Kram

2008-09-03 @ 21:55:56
URL: http://vickes.blogg.se/

Varför inte lämna en kommentar...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback