Tradera köp :)

Med vintertiden kommer också tröttheten, eller?  Sa så sent som förra veckan att jag inte varit så trött denna höst. Detta skulle jag aldrig ha sagt, för nu har tröttheten slagit till rejält.  Jag skyller på att vi nu har vridit fram klockan en timme, men vad vet man?! ;)

Denna vecka bjuder på arbete nästan hela veckan, så tröttare kommer jag väl att bli.....
Något som däremot är upppiggande är att jag vann en auktion på tradera i går kväll - en Bumling lampa.  Jippi!!! Jag har länge velat ha en, men att köpa en ny var kanske lite dyrt.

Visst är det upppiggande att fynda? :)

Nu är det bäst att krypa till kojs så jag är laddad om lampan kommer i morgon. 

Sov gott!

Bild: Privat kollage med lånad bild från designonline.


Snart hemma hos mig......... ♥


Kommentarer
Postat av: pia

Jag ska åxå ha en sån:) men vill ej heller shoppa en för det dyrare priset...måste nog kolla in lite Tradera...:)



kram

Postat av: pia

...skicka ett litet sms då när du vet att du ska jobba på "L´s" bank:)så ses vi nog;)VAD KUL!!!

2008-10-28 @ 14:51:05
URL: http://baramittlillahem.blogg.se/
Postat av: saravillfara

Yes!

Grattis till ditt vinnande bud, den är superfin!

Me vill också ha :)

2008-10-28 @ 23:33:17
URL: http://saravillfara.se
Postat av: Therese Vidmark

Snygg lampa, jag är INTE avis. Hoppas du är piggare i veckan men jag tror vi har nät fel på vattnet eller nåt i V-träsk.För vi är oxå super trötta. Ha en skön helg hörde ni ska till M.

KRAM..

2008-10-29 @ 08:34:27

Varför inte lämna en kommentar...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback