Det bidde inget.

Var riktigt sugen på att blogga en stund......längtade efter att få göra ett kollage........var riktigt ivrig på att få skapa med mina nya bilder......  men vår kära dator ville tydligen inte lika mycket. Datorn har varit seg en längre tid och i kväll markerade den rejält. Alla hårddiskar är fulla, för lite minne osv.

Så tyvärr mina tappra besökare. Det blir inga bilder idag. Jag måste få min alldeles egna dataingenjör att ta tag i detta.

Jag kan dock berätta att det var härliga dagar i Barcelona. En underbar stad med god mat, härlig shopping, fina och makalösa byggnader/hus och ett underbart väder. De första dagarna var temperaturer ca 18-20 men sista dagen var det hela 25-27 grader. Kan meddela att jag låg hela den dagen på beachen och bara njöt av solen, vilket kändes på kvällen men vad gör det, när man är utsvulten på sol.... ;)

Återkommer med blidbevis!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej och välkomna hem!

Ja, nu är det vår tur att åka till samma breddgrader och vädret ser ut att vara kalas!

Kramar till er alla!



2008-10-14 @ 22:49:44
Postat av: pia

Välkommen hem vännen! Har saknat dej på bloggen:)



Väntar tålmodigt på bilder;)



kram

Postat av: Linda

Tja!



Det var länge sedan. Och jag som är skyldig dig typ 40 kronor eller nåt för hamburgaren i somras. Inte glömma! Du jag undrar om du har nå bra tips till en tjejmiddag? Jag har idétorka och det får inte vara nåt som tar hur länge som helst med tusen ingridienser och som kan floppa om man råkar göra nåt litet misstag. Nåt väldigt gott men hyffsat enkelt. Alla tips är välkomna!

Vi ses



Kram

2008-10-16 @ 21:01:07
Postat av: Linda

2008-10-16 @ 21:02:16
Postat av: Monica

Hej!

Låter helt underbart att få ligga på stranden och lapa sol. Har hört att Barcelona ska vara otoligt vackert. Ser fram emot att se dina bilder!

Kram

2008-10-17 @ 12:20:27
Postat av: K

Ni verkar ha haft det bra, och nu väntar man med spänning på bilderna.

Ha de gott!

Kram

2008-10-19 @ 21:12:41
URL: http://husetpabacken.blogg.se/
Postat av: || p e r l a n

Åh de där teknik prylarna som aldrig vill som en annan.. Rensade kraftigt i min dator i helgen.. Det medförde både ont och gott! haha

kram

2008-10-20 @ 13:43:42
URL: http://www.perlan.org

Varför inte lämna en kommentar...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback