Min dag...

En lycklig storebror stupade i säng vid niotiden i kväll och snart stupar även två trötta föräldrar. I dag har det varit full fart både med skolarbete och fix inför kvällens kalas. Nu återstår bara att se till att maken får med sig lite kläder - han åker till japan i morgon så då blir jag gräsänka, igen :(

Storebror fick många fina saker ; bland annat Guitar hero och sitt hett efterlängtade lego. Att se blicken i hans ögon gör att det var värt varje krona, även om jag tvivlade när legot inhandlades.

Har ni provat guitar hero? Jag vet ju redan sedan tidigare att jag nog inte är någon rockstjärna, men tusan så kul så nu ska det övas..... Vid mitt första försök klarade jag 20%  på den lätta nivån och han som fyllt 8 är redan uppe i 90 -100%. Det är nog bara att inse att han har gått om sin mor när det gäller tv-spel, men med lite övning så kanske även jag klarar det.

Efter denna hektiska dag måste jag nog krypa till sängs nu - Sov gott och tusen tack till er som lämnar kommentarer - de gör så gott!

Så här såg min kalender ut i dag...

image183
Bild: eget kollage med privat bild ©


Kommentarer
Postat av: Therese

Gratta storebror i efterskott från oss.Om du är sugen på sällskap nu när du är ensam (eller är det bara c uppsats som gäller)hör av dig.Kramar Therese

2008-05-09 @ 08:30:15
Postat av: Anne

Hi hi, ja jag har också provat guitarhero, ganska kul men det lät inte så bra ;)

Postat av: Ida

Hej!
Grattis i efterskott till storebror!Det är ganska kul med guitarhero men svårare än vad man tror!Du får tjuvöva lite ;)!Ha en trevlig helg!Kram

2008-05-09 @ 16:25:07
URL: http://www.minatrerum.blogg.se
Postat av: K

Storebror verkar ha haft en superbra födelsedag.(Grattis i efterskott!)
Tänk att såna där spel kan vara så kul, och det är lite skrämmande när barnen är bättre än en själv=)
Ha en bra helg! Kram

2008-05-09 @ 21:22:37
URL: http://husetpabacken.blogg.se
Postat av: pia

Oj vad kul me Guitar Hero!!! Jag är sämst, men kul är det!
Hoppas du inte tar slut på dig med allt skolarbete, du är väldigt duktig som orkar plugga...
Ha en skön helg med förhoppningsvis mycket sol:)
KRAM

2008-05-10 @ 08:42:29
URL: http://baramittlillahem.blogg.se
Postat av: Sara Eklund

Hej jag känner att nu är det dags för dig att ta ledigt från arbetet ettt atg så mitt samvetet inte blir allt för dåligt;)Sara

2008-05-11 @ 18:23:29
Postat av: ulla

Sugen på shoppa smycken så kolla in min blogg

2008-05-11 @ 19:37:39
URL: http://smyck1.blogg.se
Postat av: Karin

Oj, fullt upp verkar det som. Hoppas det inte känns övermäktigt bara.

Ha en bra vecka!

2008-05-11 @ 20:33:10
URL: http://hemochliv.blogg.se
Postat av: Monica

Tänk att födelsedagen kom till slut. Hemma hos oss är det också nedräkning nu för varje dag. Roligt att sonen blev nöjd, för det är ju det man vill till varje pris(fast inte bokstavligt!). Hoppas att du klarat av gräsänklingsperioden utan större tristess och att maken snart kommer hem! / Kram

2008-05-12 @ 22:24:10
Postat av: Edvintirill

I see first time your site guys. I like you :)

2008-08-26 @ 14:41:02
URL: http://edvintirill.blogspot.com

Varför inte lämna en kommentar...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback