Med eller utan glitter: Gott Nytt år!!

Med två glada barn och en lång härlig handlarlista begav vi oss ut på stan. Det skulle både shoppas mat och inhandlas lite saker på stan. Jag undrade verkligen hur humöret på de små skulle vara innan vi var klara på Ica?!  Det gick bara bra - ni vet, kurragömma på Ica är inte det tråkigaste. Det var bara vid ett tillfälle vi hörde lillasysters ljuva stämma ropa högt och tydligt storebrors namn. Hon kunde väl inte hitta honom, bland alla hyllor och alla Skellefteåbor som befann sig på Kvantum kl 13.30 dagen före nyårsafton. ;)
 
Själv mår jag mycket bättre och har fått några sköna dagar i husvagnen. I morgon är det dags att ta av sig mysbyxorna och hoppa i nyårsstassen......Vad skall ni ha för snyggt? Jag har inte direkt något nytt att ta på, i allafall om det skall vara något av glitter och glamour. Är det någon som kommer i håg
klänningen från förra året? Den hänger så fint i garderoben men jag är inte i närheten av brunfärgen jag hade då (hade varit hemma två dagar från Thailand)  och förmodligen mycket rundare och inte alls i samma skick. Så frågan är vad skall jag ha på mig?

Det jag handlade tidigare i dag, var väldigt lite glitter och inte i närheten av att vara en blank festklänning. Det är en härligt stickad poncho och väldigt mycke mera jag! :)  Jag får väl leta djup inne i garderoben så kanske det ordnar sig, vem vet?! Jag har ju en ny mysig poncho! 

Jag brukar aldrig tänka så mycket över vad det nya året kommer att erbjuda, men jag hoppas att 2009 kan visa sig från den bästa sidan och komma med många trevlig överraskningar. Till exempel- ett arbete som kan bli mitt!
Passa på att önska något,  isället för att lova något som ända aldrig kommer att hållas!

Ha nu en trevlig nyårsafton och ett gott nytt år så "ses" vi nästa år!

Kramis från mig


Foto: Privat. Årets julgran. Lite pynt - men väldans fin precis som den är!


Kommentarer
Postat av: saravillfara

2009 kommer säkerligen att bli ett jättebra år.

Klarar ni att nyårshandla med 2 barn samtidigt som resten av Skellefteå - då klarar ni allt!

Vad gäller kläder så fråga inte mig, jag skulle mest troligt valt den mysiga ponchon framför glittret.. :)

Ha ett väldigt gott slut, och en bra start på det nya året, kramar från mig!

Postat av: pia

...nä inte så mycket glitter å glamour, mest jättemycket snor...röd näsa, rinnande ögon och jättemånga AAATJO PROSIT!!! Hoppas på att få skåla i ngt gott iaf;)



Önskar dig och de dina ett fantastiskt gott slut, hoppas ni får en kanonkväll!!!

Önskar er även ett riktigt gott nytt år, med massa skratt och glädje!

Tror att vi måste åka till Arenan snart och heja fram vårt lag, det behövs två läckra småbarnsmammor i sina bästa år till det! Vi tar och styr upp det snart va;)?



Ha det så gott, sköt om dig min vän!



KRAMAR i MÄNGDER!!!

2008-12-31 @ 11:55:40
URL: http://baramittlillahem.blogg.se/
Postat av: jenny

Gott nytt år!!

Kram/jenny

2008-12-31 @ 12:37:56
URL: http://jennyshus.webblogg.se/
Postat av: Therese Vidmark

Gott nytt år på er hoppas vi ses snart, Stora kramar till er alla från oss

2008-12-31 @ 14:13:27
Postat av: Karin

Hoppas kvällen blir bra!



Gott nytt år

2008-12-31 @ 22:01:05
URL: http://hemochliv.blogg.se/
Postat av: Monica

God fortsättning på er och tack för den fina sången! Det var dock lite svårt att se vem som sjöng... Sitter hemma och snorar lite lätt. Övriga familjen är och badar på Edda (De har badat i fyra timamr nu! Tur att jag fick stanna hemma och mysa framför tv:n.) Kram

2009-01-02 @ 15:50:02
Postat av: Lina

Jag håller med, visst är det bättre att önska än att lova! :)



Undrar just om det blev den blanka eller den stickade på dig på nyårsafton?! Jag skulle tippa den stickade?! Om inte annat så såg jag ju en massa fina blusar i din garderob... ;)



Hoppas verkligen att 2009 blir ett riktigt fint och framgångsrikt år för oss båda! Och så ser jag fram mot att träffas igen!



Kram på dig!



PS. Jo, visst var det DEN blusen jag hade på mig på Leos... DS.

2009-01-04 @ 22:52:02
URL: http://kitchenbloom.blogg.se/

Varför inte lämna en kommentar...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback