En annorlunda känsla

I morse var det en annorlunda känsla som spred sig i kroppen. Vad ska jag göra idag? Maken åkte till arbetet, barnen till skolan, men jag då? Trodde aldrig att man skulle känna så men jag vill också åka iväg.....

Snappt försvann den känslan när maken ringde och frågade om han skulle hämta mig, så jag kunde leta något som vi kan ha som väggbeklädnad i vår "kur". Vi startade förra veckan med att byggga en sorts friggebod som man ställer mot husvagnen vinterntid. Det blir som en ministuga, men här gäller det att tänka till, så att det både blir bra förvaring och ett mysigt litet hus. Kan man ha tapeter eller är panel bättre?! Min inspiration vaknade dock till liv efter en runda på stan, men vad vi ska ha på väggen vet jag fortfarande inte.
Spira hade några nyheter och jag kan tänka mig att efter helgen kan det komma ännu mera fint. Jag tänker på att det är väl formexmässa i helgen.  Det gäller att kolla lägget, innan man besämmer sig.

Eftermiddagen bjöd på besök av en bedårande liten tjej! Hon tog både storasyster och mamma med sig, men jag och barnen ägnade nog den minsta tjejen mest uppmärksamhet. Förlåt oss!
Kan bara konstatera att fast jag inte visste vad jag skulle göra i dag, har det varit en riktigt trevlig dag.

Nu väntar mina "bäbisar" på mig - vi skall läsa Bamse!
Ha en mysig kväll!


Bilder: Privata©

Kommentarer
Postat av: K

Vilken liten söting ni har haft på besök, ja kanske flera sötingar, vad vet jag;)

Ha en bra vecka!

kram!

Postat av: pia

Åh! Jag får bara se bebbar hela tiden, det kan ju smitta!!!Har haft bebisbesök här både fredag å söndag...snosat å myst å pussat å kramat och ville helst aldrig släppa taget, sååå underbara små...Det går så fort..."min stora bebis" hade upprop på förskoleklass idag...då är man nog ingen bebis längre;) Min andra hittade en sax och klippte i sitt långa fina hår...hjälp! men tur att det är ganska tjockt å att hon klippte på "rätt ställe", det syns inte, trots att det var en del...hmmm



ha det gott vännen, vi ses:)



KRAM

2008-08-25 @ 22:11:29
URL: http://baramittlillahem.blogg.se/
Postat av: Vicke

Åhhhh vilken sötis du haft på besök förstår att det blev en bra dag:)

Spännande att få se vad det blir för något på husvagnsförtälsväggarna !

Kram kram

2008-08-26 @ 22:44:17
URL: http://vickes.blogg.se/

Varför inte lämna en kommentar...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback