Snart dags för familjemys i soffan

Hur härligt är det med fredag kväll? En av de bästa kvällarna på hela veckan tycker jag i alla fall. Tack alla ni som gav mig lite vägledning angående mitt koftköp, det blev den blåa.  Det beror på att när man "velar" som jag har gjort tar de fort slut i rätt storlek, men jag tror att det blir bra med den blåa. :) Fick veta i dag att man får mer betalt för odd molly kläderna på tradera, än när man köper dem - kanske skulle börja sälja?! Nä, jag älskar min oddisar så de får vara kvar. ;)

Maken har besökt huvudstaden nu i två dagar så jag väntar hem honom vilken sekund som helst. Då väntar fredagsmys i soffan med lite godis och chips. Det gäller att passa på för i morgon åker han till Vilhelmina på jobb, så gräsänka får jag vara i helgen. Jag och barnen pratade om att hitta på någonting kul, men det var minst sagt varierande. Storebror ville åka till Leos lekland, gå på bio, och kanske vara med en kompis. Lillasyster ville köpa godis och gå på bio eller åka och köpa snygga skor - ja, hon älskar skor!  Ett annat alternativ var just att besöka någon grannstad - det förslaget lockade mamman mest, men vi får se vad det blir. Det lutar nog åt bion och  "Alvin & gänget". Har ni sett den?

image170























Bild: Egent kollage med privat bild.

Kommentarer
Postat av: Sara Eklund

Vi verkar ha en liknande fredagkväll. Plus att vi är ensamma i morgon, nu börjar jag sakna lite vuxen sällskap....Längtar till på söndag när Jonas kommer hem. Vi ses på måndag med nya friska tag.Kram Sara

2008-04-04 @ 21:29:45
Postat av: Frida

Själv sitter jag och väntar på en kladdkaka. Sen mys! :-) Ha en trevlig helg!

Postat av: Sara

Här har det också varit fredagsmys med trevliga vänner på middag. Åter igen tack för den fina presenten till Tim! Den står på hedersplats i köket :0) Jättesöt!

2008-04-04 @ 23:57:36
Postat av: Designtjejen

Hoppas att du har en härlig helg :-)

2008-04-06 @ 10:13:20
URL: http://designtjejen.blogg.se
Postat av: K

Tack detsamma , hoppas att er helg varit bra!
hälsn K

2008-04-06 @ 15:47:24
URL: http://husetpabacken.blogg.se
Postat av: m a r i a k o d e n

MEn åååå....så kul det hade varit att få se Maia Hirasawa!! Hon är såååå bra....... Coolt avslappnat....

Koftan här nedanför, jag gillade den gråa!

Vad snygg rutig tapet ni har på ett inlägg längre ner, å lampan med genomskilnig glasfot var sååå snygg!!!

Ha en toppenvecka.... KRAM!!!!!!!!!

2008-04-06 @ 20:53:23
URL: http://www.mariakoden.blogg.se
Postat av: Monica

Det låter som en lugn och skön helg. Hoppas bion var bra. Kanske något att rekomendera? Om ni har fler lugna helger framöver så skulle det vara kul att träffas snart! Länge sedan sist! (Och ramen står och väntar, vad ska det bli för fint måntro?)

/kram

2008-04-06 @ 21:05:00
Postat av: Vicke

Hoppas helgen varit bra!
Kram

2008-04-06 @ 22:17:44
URL: http://www.vickes.blogg.se
Postat av: pia

...vi överlevde fredagen...vackert men trist å ledsamt, jag gjorde som jag sa att jag skulle göra å det känns bättre...Tack för ditt fina sms, att du tänkte på oss hjälpte;)
JÄTTEMYCKET KRAMISAR vännen...

2008-04-06 @ 22:41:27
URL: http://baramittlillahem.blogg.se
Postat av: [ p e r l a n ]

Hoppas du haft en riktigt mysig helg nu! :)
kram

2008-04-07 @ 14:57:15
URL: http://www.perlan.org

Varför inte lämna en kommentar...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback