Efterfråga och utbud

Helgen gick med hastig fart med både med bio besök och en "härlig" tvätthög! 

Vi är som sagts mitt uppe i c-uppsats skrivandet och den handlar om utbudet och efterfrågan i dagens samhälle. Min egen efterfråga på vårtecken besannades när jag fick se dessa fina rosenpelagoner på Blomsterlandet. För mig blev de ett tecken på att vi närmar oss våren ända tills jag gick ut till bilen....minus 1, lätt snöstorm blandat med regn,supergrått & ISKALLT!!.......Kallas det aprilväder?

Men som tur var ringde min frissa (bara min, eller?! ;) och erbjöd mig ett återbud denna eftermiddag, så nu är frun nyklippt.  Det var när vi kom hem från Thailand som mitt långa hår betydligt kortare och idag blev det nog ännu lite kortare. ;) Inte så dumt när "utbudet" hör av sig.  Ha en fin tisdag!

image171
Bild: Eget kollage med privata bilder.


Kommentarer
Postat av: Karin/Theasrum

Jag måste också köpa pelargoner, gillar de vita mkt.

Ha det!

Postat av: Vicke

Superfina , men nog känns våren avlägsen än här uppe i norr.
Kram

2008-04-07 @ 22:53:04
URL: http://www.vickes.blogg.se
Postat av: pia

VA! jag trodde hon var min frissa;)Ska nog ta å ringa dit imorgon för nu MÅSTE jag göra nåt, har aldrig sett så här sunkig ut...fattar inte varför jag släppt det såhär långt;) För mycket jobb å barn å renovering, å här på min ort är jag nog "inne" hursomhelst;)
Aprilvädret kan ju ta å ge sig ngn gång!!! Vita pelargoner kan ju iåf ge en lite vårkänslor...hmm ännu en anledning till att besöka staaan.
Nu ska jag då sova, hög tid...sent nu, jobbigt imorgon.
Ha det bra!
kram

2008-04-08 @ 22:19:48
URL: http://baramittlillahem.blogg.se
Postat av: Nilla

Hej på dej! Ville bara skicka en liten hälsning från Motala, hittade en liten dator i receptionen.
Hoppas allt är bra med er där hemma...
Kramizar/ Nilla

2008-04-09 @ 07:06:36
Postat av: Anneli

Ser att du har hittat igen nybörjaren. Tack för inlägget som svar på frågan så vet Nilla om vad vi syslar med men hon har inte sett det hela med egna ögon. Det är lite mycket nu både här och där. Lycka till med uppsatsen jag vet hur jobbigt och tidskrävande det kan vara.
Är det OK om jag länkar till dig?
Kram Anneli

2008-04-09 @ 16:43:27
URL: http://www.backebo.blogg.se
Postat av: Karin

Mycket fina. Duktiga du som pluggar, kämpa på!

2008-04-09 @ 20:13:35
URL: http://hemochliv.blogg.se

Varför inte lämna en kommentar...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback