Önska kan man väl .....

Blogg.se var inte min vän i går kväll...det gick inte att publisera. Vem vet, det kanske även var nåt fel här hemma, men nu funkar det.

När det väl kommer till kritan, är det ju jättesvårt att önska. Till Biggan och Maken: Det är fritt fram att överraska också! ;)
Jag är så lätt att hitta saker till!! eller hur?





Jag försökte hitta en bild på de fina vita krukorna från
Sturehofs krukmakeri men hittade ingen. Den stora fina krukan skall natuligtvis finnas med i mitt kollage.:)


Bilderna har jag lånat av: Kivilyktorna kommer från http://www.designonline.se/, Man kan väl aldrig ha för många? Jag har inte alla färger heller, det är väl totalt 24 färger.... ;)
Ljusstaken från Bengt & Lotta hittade jag på http://www.formodesign.com/ även så Margaretaskålarna.  Visst är den fin? Och med nya bakskålar kanske det blir mera bakat?!
Odd molly är mitt favvomärke så det finns många fina plagg på www.oddmolly.se
Mateustallrikar är helt perfekta som uppläggningsfat, både till sallad och bakverk. En vårig färg kanske kunde pigga upp en? Titta själva på http://www.mateus.se/
Tomas Sabos härliga charms är perfekta för att variera sina halsband. Det är omöjligt att välja alla är superfina. Har ni inga,  så kolla in dem på www.thomassabo.com. Ett besök hos er lokala guldsmed kan också göra er sålda.

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag har också haft bloggproblem i helgen så du har inte varit ensam! :-)

Postat av: Monica

Hallojsan! Jag må då säga att det händer mycket kring familjen nu för tiden! Så roligt att allting verkar lösa sig så bra på jobbfronten! Det låter jättespännande för er båda.



Jag blev lite full i skratt när jag såg vilken artist du hade träffat - du tog väl inte fel på honom och maken hoppas jag!!! Vet ju att det är några som misstagit sig. Grattiskramar!

2009-01-25 @ 19:04:18
Postat av: K

Hej och stort tack för senast!



Det kändes som om hela kvällen, och inte bara drinkarna, hade sockrad kant. Maten var fenomenal, och jag vill gärna ha receptet på örtmarinaden. Det är alltid lika effektivt att få spendera några timmar hos Er. Inspirationen till att göra fint hemma växer helt enkelt till - tack för det! Ser fram emot att få skåla för Din födelsedag och när man fyller 35 får man önska något större. Det minns jag, att jag gjorde. Vi ses vid hockeysargen, väg 95 eller varför inte på ett spa med lite bubbel! Kram K

2009-01-25 @ 20:29:28
Postat av: pia

Hallåj!



Jo, de vann m nöd å näppe...puh! Bäst vi pallrar oss dit å HEJAR HÖGT!!!

Såg att de hade match 16februari och 21februari...ngn av de datumen funkar helbra för mig, det är ju alla viktiga matcher nu i slutet så;)



Snart fyller tjejen år åxå, finfina önskelista du har gjort:)



KRAMIS

2009-01-26 @ 20:33:48
URL: http://baramittlillahem.blogg.se/
Postat av: Lina

Supersnygga önskningar, helt i min smak! Och du, just den blusen hänger i min garderob... :)



Jag hoppas du får allt du önskar och lite till, och då tänker jag inte främst på saker som går att ta på... En lugn och skön födelsedag från mig till dig!



PS. Hoppas ni tar er en tur förbi oss en helg då vi inte bokat in oss i skidbacken. Nu känns det som att vi behöver träffas. Om inte annat så för att få ge dig en försenad födelsedagskram då... :) DS.

2009-01-26 @ 21:12:38
URL: http://kitchenbloom.blogg.se/
Postat av: Vicke

Hoppas också på att du får en massa du önskar dig till din födelsedag och framförallt att det blir en riktigt bra dag!

Många kramar från mig som var och såg Elitseriens bästa lag i lördags;) Du vet säkert vilket...



Kram

2009-01-26 @ 21:40:53
URL: http://vickes.blogg.se/
Postat av: Karin

Vad mycket fint! Jag fyller år på söndag men har inga idéer på vad jag vill ha. tråkigt va?!

2009-01-27 @ 19:59:38
URL: http://hemochliv.blogg.se/

Varför inte lämna en kommentar...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback