I love them all

Boris, Elsa, Hilda, Mikaela, Rut, Sigrid, Stella, Wilma, Kaspar, Saga och en äldre Erik. Ja, alla dessa bor hemma hos mig! Jag erkänner jag har faktiskt låtit Hector flytta och Roger fick aldrig riktigt komma in i familjen - vi sålde honom på blocket. Nu bultar mitt hjärta för Julian....vi får väl se om han inte får plats någonstans?!

Visst är ni me? Det är ju mina tapeter jag pratar om och alla har jag tagit till mitt hjärta. I kväll börjar säljprocessen inför maken, jag har starka argument och jag tränar varje dag på säljargument, så nu har han inte en chans!!

Till min förtjustning har
Sandbergs en ny tapetkarta med "gamla" tapeter . Magnus heter kollektionen. Det är ränder av olika slag. Jag måste genast kolla in om det kanske finns någon tjusig herre där. Jag har ju väldigt många damer  så i jämlikhetens tecken borde det vara en man nästa gång eller vad tror ni?

Ha en fin kväll!

Ps: Hade tänkt vara med i dagens tisdagstema men det får bli en annan tisdag. Jag tycker dock att mitt snack om tapeter hör till den platta kategorin.


Bild: Eget kollage med bild från Sandbergs hemsida.


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag hänger visst med... och håller med - klart en till herre ska få flytta in! Inte kan väl maken tycka illa om det?! :)



Jag hoppas ni är friska och krya imorgon så att vi kan träffas för vår lunch. Inte det minsta ego, eller... ? ;)



Kram kram vännen


Varför inte lämna en kommentar...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback