Phu!

Nu har jag faktiskt kommit hem, lite tidigare än vanligt. Jag har jobbat väldigt mycket den gångna veckan.

Ingen har väl undgått att Melodifestival cirkusen har varit här i Skellefteå den senaste veckan?! Vi har jobbat stenhårt med att visa upp stan på bästa tänkbara sätt. Och jag tror också att vi lyckades till stor del. För vad sägs om klarblå himmel, massor med snö och trevliga aktiviteter. Nu är det dock lite arbete kvar, men det mesta är fixat. I morse kände jag mig nästan "bakis" .......men det är väl tröttheten som börjar göra sig påmind. Det kan ju även ha något med att jag var på hockey i går kväll?! Nu gäller det bara att ladda om och hitta tillbaka till en mera lagom arbetstid.

Jag hoppas att ni alla har haft en skön vecka och jag tackar för alla fina goa kommentarer. I kväll blir det mys i soffan med Dr House, fast jag har 10 maskiner tvätt, fyra NYA gardinlängder att sy, städning, och massor med annat som skall göras. Men jag tror att det är bäst med lite vila, eller vad tror du Biggan? ( Hon håller på att oroa ihjälsig över vårt tempo).

Kram på er alla!  Nya som gamla besökare.


Bild:privat©

Kommentarer
Postat av: Lina



Jag tror på vila! Även om jag inte heter Biggan... :)



Låter som ett toppenjobb du fått, som gjort för dig! Och så antar jag att du fick en och annan stund tillsammans med M..s också?! Bara det va... haha!



Antar att ni också har väldigt väldigt kallt idag. Jag känner inte för att vädra näsan utanför dörren, så jag tror jag sitter kvar innen i värmen ett tag till. Brr!



Ha det gott och kram från mig.

Postat av: Sara

Tjenare på dig. Man måste vila för att orka....hoppas att det lugnar sig för dig nu ett tag, det är kvar att knyta ihop säcken eller hur?

Vi ses kanske imorron då?

kramar Sara

2009-02-18 @ 17:02:00
Postat av: Therese

Hoppas du hunnit vilat och tagit det lugnt en stund. Väntar det mer vila i M i helgen så kanske vi ses om det bara ville bli lite varmare. Kram

2009-02-18 @ 21:15:02
Postat av: a home far away

ahhh saknar hockey även om mitt lag ligger sist i tabellen, "host host", hur gick det för ditt lag?



Kram Gunilla i Singapore

2009-02-24 @ 10:37:07
URL: http://www.vitaanglar.blogspot.com
Postat av: Linda

Tjena!

Ja att det varit Mello i stan märkte vi även på flyget! Såg du bilden på Lili o Susie i flygplanet i Expressen?

Blev även sjuk så det blev total kaos med inställda flyg. Been there done that! Är glad att yran har lagt sig lite.

Hur går det med jobbet i fortsättningen?

Jag har i dagarna påbörjat en kurs i marknadsföring hos Berghs. Är supertaggad och var i helgen i Stockholm på introduktion. Fortsättning följer.

Ha det så gott, vi ses



Linda

2009-02-26 @ 13:43:29
URL: http://www.bobbalo.blogspot.com
Postat av: pia

Oj vad du jobbar å står i, men det verkar vara ett kul jobb du fått, missade det mesta m Melodifestivalen, hade biljetter till genrepet på lördagen, men lillan hade magsjuka:( Sålde biljetterna vidare och gladde andra dock...



Ja du här finns åxå mååånga maskiner tvätt, stök å bök överallt, när man väl sorterat och städat på ett ställe å börjar på nästa har ngn varit framme och stökat ner det första stället, blir aldrig klart...



Har en kylskåpsutmaning till dig, om du har tid och vill;)



Ta det lugnt å sköt om er!



kramisaaar

2009-02-26 @ 20:28:29
URL: http://baramittlillahem.blogg.se/

Varför inte lämna en kommentar...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback