eco nyheter

Kan berätta att jag inte alls har legat på latsidan den senaste veckan, även om man kan tro det här på bloggen. Det har varit arbete, företagsbesök, målning av holken, firande av svärfar, hockey tränningar,  6 års-kontroll och inte minst tapet jakt....

Jag kan säga att jag har verkligen försökt att inte titta i Sandbergs kartorna, utan bara titta i realådorna. Det är inte så lätt..... Det jag dock har kommit till insikt med, är att jag aldrig kommer att köpa en tapet bara för att den är billig, jag måste ju gilla den också, eller hur?  ;)

Dagen till ära besökte jag färgbutiken där vi nästan alltid handlar, för att göra en sista koll. Jag fick höra att man hade rea på Ecos kolletion house, där virrvarr tapeten ingår för endast 100 kr rullen - vilket klipp! Tror ni att det fanns kvar någon rulle?! Nä, inte en enda rulle. Efter en massa tapetprover som kändes siså där, dyker en ny kollektion upp med posten. En ny karta med mönster från Nina Jobs, den är så ny att jag på nåder fick låna den till i morgon. (Jag tror att personalen inte hann titta i den, innan jag hade den under armen på väg hem).

Tänk vilket harmoniskt rum det kommer att bli ... mönstret består av hjärtan, både stora och små! 



(Bild: Eget kollage med privata bilder från ecos tapet kollektion Nina Jobs).


Kommentarer
Postat av: pia

wow! vilken skojjsig tapet!!! Blir det den eller? Ja du det är alltid svårt m tapeter...finns för mycket att välja bland...



Ha en härlig vecka!



massa kramar från lilla jag:)

Postat av: jenny

åh vad läcker den var!! Kram/jenny

2008-09-16 @ 20:08:09
URL: http://jennyshus.webblogg.se/
Postat av: anneli

Jag såg er idag var just på väg ut från parkeringen hade just minuterna före varit på samma affär där jag fick tag i helsvart fix.

Lycka till med tapetvalet. :)

2008-09-16 @ 21:03:08
URL: http://backebo.blogg.se/
Postat av: sara eklund

Är du tillbaka i tapet träsket igen. ,)

Hur går det med allting? Jobb, Byggnationer, höst städning?? Vi får höras. Sara

2008-09-17 @ 15:16:16
Postat av: Karin

Jag håller med, Sandbergs har fina men fööör dyra för oss. Möjligtvis i ett rum.

2008-09-17 @ 20:03:53
URL: http://hemochliv.blogg.se/
Postat av: Vicke

Superläckra tapeter! Ja det är inte lätt att få tiden att räcka till allt nu när karusellen startat igen;)

Kram

2008-09-17 @ 23:13:38
URL: http://vickes.blogg.se/
Postat av: Therese

Snyggaste kuren kommer ni att få. N åker upp på lördag för att parkera husvagnen.Kul för han du vet ju vad jag gör då ha, ha.

2008-09-19 @ 16:29:28
Postat av: K

Vilka fina tapeter!

Man kanske kan konsultera dig i en tapetfundering när det blir aktuellt;)

Ha en bra helg!

Kram!

2008-09-19 @ 19:17:55
URL: http://husetpabacken.blogg.se/
Postat av: Erika

Pia:Jag tror det blir den, men man vet aldrig.... Kramis

Jenny: Visst är de lite kul?!

Anneli: Som du ser är jag inte lika tuff som du...Kramis

Sara: Ja, du som känner mig rätt väl, vet att nu är jag tillbaka i träsket! Vi hörs, Kramis

Karin: Ja, sandbergs är mina absoluta favoriter. Det enda som är fel är just prise...

Vicke: Du ser ju att jag behöver en bra almenacka, skall ta och bestämma mig ang färgen. Kramis

Therese: Skall han åka själv med tre barn?! Jag kommer att tänka på er i morgon, ha så kul!

K: Det är bara att ringa :) Kul att ni är hemma igen. Jag såg att även du är farligt nära tapetträsket också. Du kanske skulle bli stödmedlem?! ;)Kramis

2008-09-19 @ 23:40:08
URL: http://mrum.blogg.se/

Varför inte lämna en kommentar...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback